Performancing Metrics

تحت پوشش قرار گرفتن بیماری های خاص در بیمه طلایی فرهنگیان | اتاق خبر
کد خبر: 315367
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 09:11
بطحایی خبر داد:
خبرآنلاین نوشت: بیماری های خاص تحت پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان قرار گرفت.

کاریری نوشته است:" من معلم هستم و متاسفانه یک بیماری خاص دارم که بیمه تکمیلی داروها و هزینه ها را پرداخت نمیکنه. چرا مسئولان توجهی ندارند"

در همین زمینه سید محمد بطحایی معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از حذف سقف پرداخت هزینه‌های بیمه تکمیلی فرهنگیان و پوشش بیمه‌ای داروهای بیماری‌های خاص خبرداد.

وی توضیح داد:  از این به بعد در مراکز درمانی طرف قرارداد، تمام خدمات بیمارستانی، بستری، جراحی های تخصصی و عمومی، هزینه های کاشت پروتز و درمان ناباروری برای فرهنگیان سقف هزینه ای ندارد. البته مواردی همچون استفاده از آمبولانس درون شهری و برون شهری و زایمان طبیعی و سزارین جزو لیست حذف سقف پرداختی ها نیست و محدودیتی برای این موارد تعریف شده است.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین خبر داد: پیش از این برخی از داروهای خاص برای بیماری هایی همچون ام اس و سرطان تحت پوشش بیمه فرهنگیان نبودند، اما  طبق این برنامه جدید داروهای بیماری های خاص در تعرفه بیمه فرهنگیان قرار گرفتند و هیچ محدودیتی برای پرداخت هزینه ها از سوی بیمه وجود ندارد.

وی ادامه داد: این شرایط برای تمام مراکز طرف قرارداد با بیمه فرهنگیان صادق است و بیمار تحت پوشش این بیمه موظف به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. در مورد مراکزی هم که با بیمه فرهنگیان طرف قرارداد نیستند، بیمار پس از پرداخت هرینه ها، اسناد مربوطه را به دفتر کارگزینی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ می کنند و طی حداکثر 15 روز با کسر فرانشیز، هزینه های درمان پرداخت می‌شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید