Performancing Metrics

۴۲ پروژه‌ بیش از یك میلیاردی در شورای شهر اصفهان بررسی می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 315659
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1394 - 06:25
سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: ۴۲ پروژه‌ بالای یك میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در كمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر بررسی می شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، ندا واشیانی‌پور ظهر یكشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریك فرارسیدن ایام‌الله فجر انقلاب اسلامی و با تاكید بر اینكه این ایام فرصت مناسبی برای یادآوری اتحاد، همبستگی و وحدت ملت ایران است، اظهار داشت: باید توجه داشت كه هر ساله دهه فجر بهترین زمان برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به بررسی بودجه ۹۵ شهرداری اصفهان در شورای اسلامی شهر اشاره كرد و افزود: این بودجه با اعتبار دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارائه شد و در حال حاضر نیز در تمام كمیسیون‌های تخصصی شورا در حال بررسی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به بررسی پروژه‌های بالای یك میلیارد تومان در كمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اشاره كرد و افزود: ۱۹۰ ردیف بالای یک میلیارد تومان در پروژه‌های عمرانی داریم که ۴۲ ردیف این پروژه‌ها مربوط به سال ۹۵ است.

وی همچنین به بررسی دو لایحه در جلسه یكصد و بیست و یكمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره كرد و اظهار داشت: یكی از این لوایح در خصوص نتیجه نگرفتن شهرداری منطقه ۳ شهرداری اصفهان برای دریافت وام ۴۰ میلیارد ریالی از بانك ملی ایران بود كه بر این اساس پیشنهاد دریافت این مبلغ در سال جاری با کارمزد ۲۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه از بانک شهر برای اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی هشت بهشت ارائه شد که در کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته بود و نتیجه آن در صحن علنی شورا مصوب شد.

واشیانی‌پور در ادامه با اشاره به اینكه بیلان و تفریغ بودجه سال ۹۳ شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده و حساب‌های سال گذشته نیز بسته شده‌اند، اضافه كرد: گزارش حسابرسان از عملکرد سال ۹۳ شهرداری نیز در شرف ارسال به شورای شهر است.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام سال مالی مورد اشاره در لایحه ارسالی وصول نشدن وام ذکر شده در لایحه را امکان‌پذیر ندانسته و با توجه به این موضوع به دلیل تشخیص نیاز شهرداری اخذ وام از بانک شهر با شرایط اعلام شده در لایحه ارسالی را در صورت درخواست و انعکاس در اصلاح بودجه مربوط به منطقه با عنایت به عدم وجود ردیف اعتباری وام مصرف شده توسط شهرداری تایید می‌کند که در واقع نتیجه کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر مورد تایید قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به بررسی لایحه پیشنهاد واگذاری پروژه پژوهشی عوامل مؤثر بر بروز تخلفات ساختمانی و میزان اثر‌گذاری ساخت و ساز‌های بی‌ضابطه در ساختار فضایی و کالبدی شهر اصفهان و ارائه راهکار‌های کاهش تخلفات به دانشگاه هنر اصفهان اشاره كرد و افزود: این لایحه در کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی و کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت ولی در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر اصفهان رای نیاورد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید