Performancing Metrics

اتهامات واهی کویت علیه صیادان بوشهری | اتاق خبر
کد خبر: 315665
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1394 - 06:52
نماینده بوشهر در مجلس مطرح کرد
نماینده بوشهر‌، گناوه و دیلم در مجلس گفت: از تمام توان دیپلماسی کشور برای آزادی صیادان بوشهری که در کویت به اسارت درآمده‌اند استفاده می‌کنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود‌: به محض اطلاع از دستگیری سه صیاد بوشهری در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی کویت در پنجشنبه هفته گذشته‌، موضوع به وزارت امورخارجه انعکاس ‌و خواستار پیگیری برای وضعیت سلامتیو آزادی آنها شدیم.

وی اضافه کرد‌: هر چند در این سه روز پیگیری‌های مستمری برای اطلاع از وضعیت این سه صیاد بوشهری از طریق وزارت امورخارجه انجام داده‌ایم اما طرف‌های کویتی تاکنون حاضر به ارائه کمترین اطلاعات نشد‌ه‌اند‌.

نماینده بوشهر‌، گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد‌: طرف‌های کویتی با زدن اتهامات واهی قصد دارند که یک بهره‌برداری سیاسی از موضو‌ع داشته باشند در حالی که شواهد نشان می‌دهد ‌هر سه صیاد بوشهری صرفا برای صید ماهی راهی دریا شده و در آب‌های بین‌المللی مشغول صیادی بوده‌اند‌.

جمیری با اعلام اینکه ‌خانواده‌های این افراد تحت فشار شدید روحی از بابت بی‌اطلاعی از وضعیت سلامتی عزیزانشان هستند، گفت: ‌ضروری است وزارت امورخارجه کشورمان و سفارت ایران در کویت ‌تلاش بیشتری برای پایان دغدغه‌های این خانواده‌ها انجام دهند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید