Performancing Metrics

تامین کالاهای پرمصرف و شب عیدی مردم | اتاق خبر
کد خبر: 315787
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1394 - 16:52
آغاز فروش ویژه از نیمه اسفند
رئیس اتاق اصناف ایران از تامین کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال خبرداد و گفت: عرضه میوه، خشکبار، پوشاک و کیف و کفش مورد نیاز مردم در قالب فروش فوق‌العاده صورت می‌گیرد.

اتاق خبر: علی فاضلی با بیان اینکه امسال بنا داریم به جز چند نقطه محدود در برخی استان‌ها، نمایشگاه‌های بهاره را برگزار نکنیم، گفت: بر این اساس فروش‌های فوق‌العاده جایگزین شده‌اند که از اواسط اسفندماه این فروش‌ها در شهر تهران انجام می‌شود.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ رئیس اتاق اصناف ایران افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته میان اتاق اصناف ایران و اتحادیه‌های صنفی، قرار بر این است که فروش‌های فوق‌العاده در مواد غذایی، کیف و کفش، خشکبار، پوشاک و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم برگزار شود.

وی تصریح کرد: شرایط موجود در کالاهای اساسی به لحاظ عرضه و قیمت، بسیار ایده‌آل است و هیچ گونه مشکلی در تامین مایحتاج مورد نیاز مردم وجود ندارد، این در حالی است که فروش های فوق‌العاده جایگزین خوبی برای نمایشگاه‌های بهاره شده است تا مردم به راحتی و به دور از ازدحام‌ مراکز پرتردد، بتوانند از پراکندگی موجود در واحدهای صنفی سطح شهر، مایحتاج خود را تامین کنند.

فاضلی خاطرنشان کرد: هم اکنون کمبودی در کالاهای اساسی و مایحتاج مورد نیاز مردم وجود ندارد و تعادل در عرضه و تقاضا برقرار است، ضمن اینکه اتحادیه‌های صنفی تحت نظارت و با توجه به شاخص‌هایی که برای آنها تعیین می‌شود، نسبت به قیمت‌گذاری کالاها تحت نظارت اتحادیه اقدام خواهند کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید