Performancing Metrics

ورود وزیر کشاورزی ایتالیا به همراه 180 فعال بخش خصوصی به ایران | اتاق خبر
کد خبر: 315893
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1394 - 13:49
180 نفر از بخش خصوصی و حدود 20 نفر از مدیران و روسای دولتی در بخش کشاورزی ایتالیا، وزیر کشاورزی این کشور را همراهی می‌کنند.

اتاق خبر: 180نفر از بخش خصوصی و حدود 20 نفر از مدیران و روسای دولتی در بخش کشاورزی ایتالیا، وزیر کشاورزی این کشور را همراهی می‌کنند وبازدید از چند واحد تولیدی در حوزه کشاورزی به منظور آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشاورزی ایران، تدارک دیده شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایلنا،  این سفر سه روزه مقامات ایتالیایی با هدف گسترش همکاری های اقتصادی و کشاورزی با ایران انجام می‌گیرد.

در این سفر، مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ایران با مائوریزیو مارتینا وزیر کشاورزی، تغذیه و جنگلداری ایتالیا ملاقات و درباره توسعه همکاری‌ها در زیربخش‌های مختلف کشاورزی، سرمایه گذاری، تجارت و تولید مشترک گفت و گو خواهند کرد.

گفتنی است که در این سفر، 180 نفر از بخش خصوصی و حدود 20 نفر از مدیران و روسای دولتی در بخش کشاورزی ایتالیا، وزیر کشاورزی این کشور را همراهی می‌کنند و بازدید از چند واحد تولیدی در حوزه کشاورزی به منظور آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشاورزی ایران، تدارک دیده شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید