Performancing Metrics

سرقت مسلحانه از طلافروشی در محله خزانه | اتاق خبر
کد خبر: 315949
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 00:47
دقایقی قبل طلافروشی خیابان خزانه از سوی سارقان مسلح مورد سرقت قرار گرفت و سارقان پس از اجرای نقشه از محل متواری شدند. تحقیقات برای شناسایی متمان فراری در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزگ با تایید خبر سرقت مسلحانه در محله خزانه گفت: دقایقی  قبل ۳ مرد مسلح نقاب پوش مقابل یک طلافروشی در خیابان خزانه توقف کرده و سپس با تیراندازی به سمت شیشه ویترین مغازه، اقدام به سرقت چندکیلوگرم طلا کرده و سپس با تیراندازی هوایی و ترساندن مردم موفق شدند از صحنه سرقت فرار کنند.

با اعلام موضوع به پلیس پایتخت، دقایقی پس از سرقت، تیم‌های ویژه اداره مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را درباره نحوه سرقت و شناسایی سارقان آغاز کردند.

بر اساس این گزارش با وجود سرنخ هایی که سلارقلان در محل حادثه برجا گذاشته اند. به زودی جزییات عملیات شناسایی و دستگیری سارقان مسلح اطلاع رسانی خواهد شد .

کلید واژه ها :
نظرات
مرد نگهبان
| |
2016-02-09 20:02:08
قسمت اعظم مشکلات ناشی از انواع سرقت فقط به دلیل سانسورهای خبری پلیس و نگاه از سر رفع تکلیف و احتیاط رسانه هاست وگرنه پیشگیری از سرقتهای مسلحانه طلافروشیها فقط یک راه داره و اونم نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان مقابل شیشه ویترین و پیشخوان طلافروشیها است که متاسفانه نه پلیس قدرت و جسارت الزام آور کردنشو داره و نه طلافروشیها ... نصبشو.
ADS
ADS
پربازدید