Performancing Metrics

اصلاح‌طلبان از ایام تبلیغات انتخاباتی بهترین استفاده را ببرند | اتاق خبر
کد خبر: 315959
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 01:45
هادی خامنه‌ای در همایش «اعتماد ملی»:
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: اصلاح‌طلبان باید از ایام تبلیغات انتخاباتی بهترین استفاده را ببرند و سخنان حق را بیان کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در همایش «اعتماد ملی» با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو ما با شرایط ویژه‌ای روبرو هستیم، اظهار کرد: اکثریت قاطع ملت که باید همواره رونق‌بخش انتخابات باشند، از ارائه کاندیداهای درجه یک مورد نظر خود محروم هستند. ولی در عین حال به خاطر وابستگی به انقلاب، همه دوستان اصلاح‌طلب تاکید کردند که در انتخابات مشارکت می‌کنیم؛ هر چند شرایط مطابق موازین عدالت نبوده و نیست.

وی گفتمان اصلاحات را بر سه پایه عدالت، اخلاق و آزادی استوار دانست و گفت: امروز باید این گفتمان برای همیشه زنده بماند که اولین و مهمترین پایه این گفتمان، اخلاق است.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام افزود: امروز بسیاری هستند که زبان‌های دراز، مطبوعات آزاد و بلندگوهای قوی دارند و مسئله اخلاق را رعایت نمی‌کنند.

هادی خامنه‌ای با اشاره به شعار «عدالت» به عنوان یکی از پایه‌های گفتمان اصلاحات، خاطرنشان کرد: «عدالت» مبنای دعوت همه انبیاء است اما آیا عدالت در جامعه ما حکم‌فرماست؟ حداقل در شرایط اخیر عدالت رعایت نشد.

وی با بیان اینکه لازم است حقوق اساسی و شهروندی رعایت شود، خاطرنشان کرد: اگر این حقوق رعایت شود، عده‌ای جرأت نمی‌کنند این حقوق را پایمال کنند و سپس بگویند بیایید در انتخابات شرکت کنیم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: در ایام تبلیغات انتخاباتی در مورد حقوق اساسی و شهروندی باید صحبت شود و مردم در جریان حقوق خود قرار بگیرند تا نتیجه آن پای صندوق‌های رأی خودش را نشان دهد. در شرایط فعلی نباید اجازه دهیم افراد ناشایست و داعش‌صفت وارد مجلس شوند. من از دوستان خود می‌خواهم که از این ایام بهترین استفاده را ببرند و سخنان حق را بیان کنند.

هادی خامنه‌ای تصریح کرد: یکی از حقوقی که سال‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته، فرصت‌هایی است که برخی افراد می‌توانستند استفاده کنند ولی در اختیار انسان‌های ناشایست قرار داده شد؛ یعنی کارهای بزرگ به افراد کوچک سپرده شد.

وی گفت: ما در دولت فعلی این مسئله را تجربه کردیم که کار مدیریت سیاست خارجی را به افراد متخصص آن واگذار کنیم که این موضوع برای اولین بار اتفاق افتاد و یک بن‌بست بزرگ از سر راه کشور و ملت برداشته شد.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در پایان تاکید کرد: ما باید به تشکل‌ها و احزاب در جامعه اهمیت دهیم و باید مجموعه‌های حزبی با اندیشه‌های اصلاحاتی تقویت و مجهز شوند و کار فرهنگی کنند؛ زیرا امروز دانش فرهنگی نیاز اساسی ماست.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید