Performancing Metrics

فجرسپاسی به داماش باخت | اتاق خبر
کد خبر: 315963
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 02:13
در حالی که دیدار تیم فوتبال پیکان برابر پارسه به تعویق افتاد تیم های فجرسپاسی و خونه به خونه هم رنگ برد را در هفته بیست و پنجم لیگ یک ندیدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز پی گرفته شد که در یکی از دیدارهای مهم تیم فجرسپاسی در زمین داماش گیلان یک بر صفر شکست خورد. مصطفی حاجتی در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی برای داماش پایین جدولی گلزنی کرد.

تیم خونه به خونه بابل از بهترین فرصت برای صعود به رده دوم جدول برخوردار بود نتوانست دو بار برتری مقابل ماشین سازی تبریز را حفظ کند و برابر این تیم ۲ بر ۲ متوقف شد. ابتدا میرمهدی قریشی بازیکن تیم ماشین سازی در دقیقه ۹ به اشتباه دروازه تیم خود را گشود ولی حسین قره داغی در دقیقه ۴۱ کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۷۵ بازی بود که مهدی غلامی خونه به خونه را پیش انداخت اما در دقیقه ۸۵ هادی شکوری مدافع با تجریه این تیم شمالی به اشتباه دروازه خود را گشود تا کار به تساوی کشیده شود.

بازی تیم پیکان برابر پارسه بخاطر بارش شدید برف به تعویق افتاد با این حال پیکان با ۴۸ امتیاز کماکان صدرنشین لیگ یک است. تیم فجرسپاسی با ۴۵ امتیاز در رده دوم باقی ماند و خونه به خونه فرصت صعود به رده دوم را از دست داد و با ۴۴ امتیاز تیم سوم جدول است.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* خیبر خرم آباد ۲ - گیتی پسند یک
* فولاد یزد صفر - آلومینیوم هرمزگان یک
* خونه به خونه ۲ - ماشین سازی تبریز ۲
* داماش گیلان یک - فجرسپاسی صفر
* شهرداری اردبیل ۲ - ایرانجوان بوشهر صفر
* مس کرمان ۳ - نفت مسجد سیلمان ۳
* نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر
* پاس همدان صفر - نساجی مازندران یک

دیدار تیم های پیکان و پارسه نیز به تعویق افتاد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید