Performancing Metrics

مقدمات انتخابات باشکوه در آستارا فراهم شده است | اتاق خبر
کد خبر: 315966
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 02:34
فرماندار آستارا:
فرماندار آستارا گفت: مقدمات یک انتخابات باشکوه در آستارا فراهم شده و داوطلبان انتخاباتی از سیاه‌نمایی و تخریب یکدیگر خودداری کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از آستارا، سیروس شفقی عصر امروز در نشست مشترک اعضای شورای تأمین و هیئت‌های اجرایی نظارت و بازرسی با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای همدلی و همزبانی ملت ایران است و امسال حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه انتخابات در فضای امن و آرام در آستارا برگزار می‌شود، افزود: انتخابات با همکاری کاندیداها و اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و حضور مردم پرشور برگزار می‌شود.

فرماندار آستارا با تأکید بر اینکه دولت طرفدار هیچ کس و جناحی نیست، تصریح کرد: با رعایت قانون و دقتی که در انتخاب هیئت اجرایی داشتیم سعی کردیم در انتخاب اعضای شعب و بازرسی نیز دقت لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقدمات یک انتخابات باشکوه در آستارا فراهم شده است، خاطرنشان کرد: 
داوطلبان انتخاباتی از سیاه‌نمایی اوضاع سیاسی و اقتصادی و ایجاد تزلزل در انسجام ملی، شایعات، تخریب، مبارزه با دلالی انتخاباتی و کسب و کار انتخاباتی پرهیز کنند.

شفقی با اشاره به اینکه کاندیداهای مجلس از ایجاد اختلافات قومیتی و تظاهر و سو‌ء‌استفاده از مجالس شهدا و خرید و فروش رأی پرهیز کنند، یادآور شد: تبلیغات کاندیداها از زمان اعلام رسمی و قانونی انتخابات آغاز می‌شود و امیدواریم تمام کاندیداها قانون را رعایت کنند.

وی از کاندیداها خواست تا روسای ستادهای خود را به صورت کتبی به فرمانداری اعلام کنند و یادآور شد: کاندیداها هرچه سریع‌تر نسبت به صدور نامه و کارت نمایندگان بر سر صندوق‌های آرا را به فرمانداری این شهرستان اعلام کنند.

دادستان آستارا نیز در جلسه مذکور با تأکید بر اینکه آسایش و امنیت کنونی مرهون خون شهدای اسلام و نظام اسلامی است، گفت: دستگاه قضایی از کاندیداها انتظار دارد در ایام فعالیت‌های انتخاباتی قانون را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

احمد عبادی با بیان اینکه دستگاه قضا با اقدام‌های غیرقانونی برخورد قاطع می‌کند، خاطرنشان کرد: کاندیداها قطعاً حقوق شهروندی و قانون را مطالعه کرده‌اند و امیدواریم گزارش خوبی به دستگاه قضایی ارائه دهیم که هیچ تخلفی در حوزه انتخابات انجام نشده و این مسئله می‌تواند افتخاری برای دادگستری شهرستان باشد.

وی با تصریح بر اینکه کاندیداها مطالبات خود را از مجاری قانون پیگیری کنند، متذکر شد: داوطلبان انتخاباتی باید قانون‌مداری و قانون‌گرایی را همواره مد نظر داشته باشند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید