Performancing Metrics

رد صلاحیت‌های اصلاح‌طلبان قابل پیش‌بینی بود | اتاق خبر
کد خبر: 316011
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 07:03
عارف:
ایلنا نوشت: رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: بعضی از این مشکلات به وجود آمده و رد صلاحیت‌ها قابل پیش‌بینی بود.

اتاق خبر - مهم‌ترین سخنان محمدرضا عارف در همایش حزب اعتماد ملی به این شرح است:

* ما بر مسائلی همچون ترجیح منافع ملی بر جزئی، پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها، حضوری جدی در همه صحنه‌ها و حضور در فضایی آرام و پر امید با تاثیر گذاری حداکثر تاکید می‌کنیم.

*بعضی از این مشکلات به وجود آمده و رد صلاحیت‌ها قابل پیش‌بینی بود. ما با توجه به راهبر‌دهای اصلی خیلی زود به شعار محوری امید آرامش و رونق اقتصادی رسیدیم.

*علیرغم ردصلاحیت چهره‌های اصلاحات، راهبرد حضور حداکثری ما تغییری نکرده است و این هزینه را در اعتمادسازی پذیرفته‌ایم که باید باشیم و بیاییم تا نشان دهیم اصلاحات زنده است و راه مسئولیت‌پذیری مردم هموار شود. ما باید حضوری جدی داشته باشیم تا اجازه ندهیم مجلسی شکل گیرد که نماینده‌اش شجاعت طرح مطالبات مردم را نداشته باشد؛ مجلسی که در راس امور باشد.

*اتفاق‌های افتاده زحمت همه اصلاح‌طلبان؛ چه جوانان و چه نخبگانی که مرجعیت اجتماعی را برای مردم دارند، دو چندان کرده است. انتظار ما این است که با برنامه‌ای منسجم تا زمان تبلیغات این ضعف را جبران کنیم و از مردم بخواهیم به لیست ما به طور کامل رای دهند، چون اگر بر اساس شناخت باشد ما با مشکل مواجه‌ایم، اما بنا بر دینی که مردم بر ما دارند با وسواس لیستی را خوهیم بست که لیست وزینی باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید