Performancing Metrics

ورود نیروهای امنیتی عراق به شهر «حصیبه» در شرق الرمادی | اتاق خبر
کد خبر: 316045
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 12:42
نیروهای امنیتی عراق که پیش از این موفق به آزادی منطقه «جویبه» شده بودند وارد منطقه «حصیبه» در شرق الرمادی شدند.

نیروهای امنیتی عراق که پیش از این موفق به آزادی منطقه «جویبه» شده بودند وارد منطقه «حصیبه» در شرق الرمادی شدند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از شبکه سومریه، «علی داود» رئیس شورای الخالدیه در استان الانبار عراق از ورود نیروهای مبارزه با تروریسم و ارتش به منطقه «حصیبه» در شرق الرمادی خبر داد.

علی داود گفت: نیروهای نظامی مبارزه با تروریسم و ارتش با پشتیبانی یگان های ویژه پلیس الانبار توانستند روز دوشنبه بعد از آزادسازی منطقه جویبه وارد منطقه حصیبه در ۷ کیلومتری شرق الرمادی شوند.

وی افزود: مقاومت گروه تروریستی داعش در این منطقه ضعیف است و نیروهای امنیتی با پیشروی خود ضربات سنگینی به صفوف تروریست ها وارد کرده اند.

گفتنی است «علی داود» رئیس شورای الخالدیه در استان الانبار عراق پیش از این از آزادی منطقه جویبه در شرق الرمادی توسط نیروهای امنیتی و برافراشتن پرچم عراق بر بالای یکی از ساختمان های این منطقه خبر داده بود.

در همین راستا «اسماعیل المحلاوی» فرمانده عملیات الانبار تصریح کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم و لشگر هشتم ارتش به همراه پلیس الانبار موفق شدند طی یک عملیات نظامی گسترده کنترل کامل منطقه جویبه را در دست گیرند و پرچم عراق را بر فراز یکی از ساختمان های این منطقه به اهتزاز درآورند.

خبر دیگر اینکه وزارت کشور عراق روز دوشنبه از اقدام پلیس استان دیاله مبنی بر متلاشی کردن یک مخفیگاه گروه تروریستی داعش در جریان عملیات امنیتی در شمال منطقه العظیم خبر داد. «سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق اظهار داشت که نیروهای پلیس استان دیاله موفق شدند در جریان عملیات امنیتی در شمال منطقه العظیم یک مخفیگاه تروریست های داعش را متلاشی نمایند.

این مخفیگاه حاوی تعداد زیادی بمب و بسته انفجاری و موتورسیکلت بود که عناصر داعش از آنها برای تردد به سمت استان صلاح الدین و بالعکس استفاده می کردند. گفتنی است نیروهای امنیتی با پشتیبانی دیگر نیروها توانسته اند کل استان دیاله و منطقه العظیم از توابع آن را آزاد نمایند اما دستگاه های امنیتی هر از گاهی از کشف و انهدام مخفیگاه های گروه تروریستی داعش در این منطقه خبر می دهند. 

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید