Performancing Metrics

حذف ردیف وام وزارت ارتباطات به بخش خصوصی از بودجه ٩٥ | اتاق خبر
کد خبر: 316113
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1394 - 18:23
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: حذف وام وجوه اداره شده این وزارت از بودجه سال 95 به معنی حذف این اعتبار نیست بلکه اعتبار مربوطه در بودجه سه شرکت زیرمجموعه وزارت دیده شده و نیازی به درج در قانون بودجه ندارد.

اتاق خبر: امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات درباره حذف وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات از بودجه سال 95 اظهار داشت: وام وجوه اداره شده به بودجه شرکت‌های وزارتخانه منتقل شده و از این رو نیازی به درج در قانون بودجه نداشته اشت.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ وی گفت: منابع مالی کمیته وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات از درآمد سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، سازمان‌های فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت تامین می‌شود که امسال به صورت سیستماتیک در بودجه این شرکت‌ها و سازمان‌ها دیده شده است.

دوایی در پاسخ به این سوال که سال گذشته اعتبار وام وجوه اداره شده وزارت 120 میلیارد تومان و دو سال قبل 70 میلیارد تومان بوده و امسال چه رقمی خواهد بود گفت: اعتبار به نسبت در آمد هر سال شرکت‌ها و سازمان‌های محل تامین اعتبار تخصیص می‌یابد که تلاش می‌شود در صورت نیاز اعتبار هر سال نسبت به سال گذشته با افزایش همراه باشد.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید