Performancing Metrics

عضویت بندیکت کامبربچ و اما واتسون در آکسفورد! | اتاق خبر
کد خبر: 316150
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394 - 11:01

به گزارش اتاق خبر، به نقل از بی‌بی‌سی، بندیکت کامبربچ و اما واتسون ستاره‌های پرده‌های سینمای بریتانیا و جهان به جمع اعضای بازدیدکننده دانشگاه آکسفورد پیوستند. ستاره‌های «شرلوک» و «هری پاتر» در میان ۱۱ عضو غیرآکادمیکی بودند که عضویت خود را در «لیدی مارگارت هال» پذیرفتند.

نیل تِنِنت مرد اول گروه موسیقی پت شاپ بویز و بیبان کیدرون کارگردان هم از دیگر کسانی بودند که عضویت در آکسفورد را قبول کردند. اعضای بازدیدکننده آکسفورد، در یک دوره سه ساله در مباحثه‌های این دانشگاه شرکت و برای دانشجویان آن اجرا می‌کنند.

الن راس‌بریجر مدیر این کالج گفت: در کمترین حالت همکاری دوست داریم آن‌ها بعضی مواقع به کالج ما سر بزنند، با ما غذا بخورند و ملاقات‌های غیررسمی با اعضای جامعه لیدی مارگارت هال داشته باشند. دوست داریم یک کار را کمی سازمان‌دهی‌شده‌تر انجام دهند: می‌تواند یک مکالمه باشد یا یک بحث، یک اجرا، یک سخنرانی یا سمینار، یک نوع ارتباط برقرار کردن - یا هر چیزی که ما به فکر آن نیفتاده‌ایم. می‌توانیم فعل و انفعالات فوق‌العاده‌ای را بین آن‌ها تصور کنیم.

از دیگر کسانی که برای عضویت در آکسفورد انتخاب شدند می‌توان به فرانسیس هگبود رییس پلیس منطقه تِمز وَلی، مالوری بلکمن ملک‌الشعرای سابق کودکان و رابیندر سینگ رییس قاضی دادگاه عالی اشاره کرد.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید