Performancing Metrics

اقدامات ترکیه افزایش تهدیدات تروریستی را به دنبال خواهد داشت | اتاق خبر
کد خبر: 316325
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 06:47
معاون وزیر خارجه روسیه در جدیدترین موضع گیری درباره ترکیه ادامه اقدامات اشتباه آنکارا در حمایت از تروریسم را اشتباه و خطرناک و عاملی برای افزایش تهدیدات تروریستی توصیف کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه لبنانی النشره، در ادامه جنگ لفظی میان ترکیه و روسیه  «اولیگ سرمولوتف» معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی اظهار داشت: یکصدا شدن ترکیه با داعش و دیگر تروریست ها موجب افزایش خطر در منطقه و جهان می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت های ترک اقدام به تجارت نفت با تروریست ها در خاک کشور خود میکنند.در اقدامی که معمولا نادیده گرفته می شود یا در سایه حمایت مقامات دولتی صورت می گیرد.

اولیگ سرمولوتف در ادامه گفت: این اقدامات به افزایش تهدیدات تروریستی به شکل گسترده در منطقه و دنیا منجر خواهد شد.ترکیه در حالی به این سیاست خطرناک و کاملا اشتباه ادامه می دهد که جنایات جنگی مرتکب می شود منظور من حمله ناجوانمردانه به جنگنده روسی است که مشغول مبارزه با تروریست ها بود.

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: همکاری با ترکیه در مبارزه با تروریسم در شرایط کنونی غیر ممکن است و بازنگری در دیدگاه ترکیه در قبال تروریست ها در سوریه و عراق به نظر می رسد که در این شرایط خیالپردازی است و با واقعیت تطابق ندارد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید