Performancing Metrics

ترمینال خرم‌آباد سال۹۵افتتاح می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 316351
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 11:21
شهر دار خرم‌آباد خبر داد:
شهردار خرم آباد با اشاره به افتتاح ترمینال این شهر در نیمه اول سال ۹۵ گفت: ۲۰۰ هکتار از اراضی منطقه پشته حسین آباد رفع تصرف شدند.

اتاق خبر- شهردار خرم آباد با اشاره به افتتاح ترمینال این شهر در نیمه اول سال ۹۵ گفت: ۲۰۰ هکتار از اراضی منطقه پشته حسین آباد رفع تصرف شدند.

یحیی عیدی بیرانوند شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از پروژه های خوب در زمینه تبدیل لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری برج های دوقلوی کیو است، اظهار داشت: این پروژه در ۱۶۰ هزار متر مربع زیربنا دارای برج هایی با ۳۰ طبقه است که بلندترین ساختمان های استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه در حوزه نظافت دو منطقه از شهر خرم آباد به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: علاوه بر نیروهای شهرداری تعداد ۲۷۰ نیرو توسط این بخش خصوصی جذب شده اند.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ترمینال خرم آباد

شهردار خرم آباد با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات بسیار مطلوب راه اندازی کارخانه بازیافت و تفکیک زباله در خرم آباد بود، افزود: این کارخانه با اعتبار دو میلیارد تومان سال گذشته افتتاح شد و در حال حاضر ۶۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

عیدی بیرانوند با اشاره به اینکه این کارخانه ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان کسب درآمد دارد، گفت: با راه اندازی فاز دوم این کارخانه زمینه اشتغال تعدادی دیگر نیز فراهم می شود.

وی در ادامه به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ترمینال خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: تنها مراحل نازک کاری این پروژه باقی مانده و پیش بینی می شود این پروژه تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه از ابتدای تاسیس شهرداری خرم آباد ۱۱۰ هکتار فضای سبز در شهر ایجاد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ایجاد ۱۲۰ هکتار فضای سبز ر خرم آباد در دستور کار بوده که با عملیاتی شدن این موضوع سرانه فضای سبز از سه متر مربع به ۷ متر مربع ارتقاء می یابد.

عیدی بیرانوند با اشاره به رفع تصرف ۲۰۰ هکتار از اراضی منطقه پشته حسین آباد خرم آباد گفت: در فاز اول این پروژه ۶۰ هکتار از اراضی منطقه رفع تصرف شدند و د فاز دوم که تا هفته آینده به پایان می رسد مابقی زمین های این منطقه آزاد می شوند.

ساخت چهار تقاطع با اعتبار ۲۰۰ میلیارد در خرم آباد

وی با بیان اینکه این اراضی آزاد شده به فضای سبز تبدیل خواهند شد که مردم منطقه نیز از این موضوع رضایت داشته و خوشحال هستند، تصریح کرد: با ایجاد فضای سبز در این منطقه میزان سرانه فضای سبز خرم آباد به اندازه استاندارد خواهد رسید.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه ۳۱۳ هکتار معبر خاکی در خرم آباد وجود دارد، افزود: در سال ۹۳ میزان ۱۹ هزار تن آسفالت برای اصلاح معابر خاکی استفاده شده بود که این میزان در سالجاری به ۵۲ هزار تن آسفالت افزایش یافته است.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه باید حداقل ۲۰۰ هزار تن آسفالت برای اصلاح معابر خاکی خرم آباد استفاده شود تا چهره شهر و رفت و آمد مردم مطلوب شود، تصریح کرد: در سالجاری ۲۴ هزار مترمربع پیاده رو سازی در شهر انجام شده که این میزان در سال گذشته دو هزار مترمربع بوده است.

وی به برقراری تفاهم نامه ساخت چهار تقاطع درخرم آباد توسط قرارگاه خاتم اشاره کرد و بیان داشت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید