Performancing Metrics

اگر دشمن نفوذ کند رئیس جمهور تربیت می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 316365
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 12:40
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا:
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: اگر دشمن در کشور نفوذ کند رئیس جمهور تربیت می‌کند، دیدید که چه طور بنی صدر را وارد نظام کردند.

اتاق خبر - حجت الاسلام  جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش درمراسم رونمایی از مجموعه مستند پرواز بی پایان و کتاب نیروی هوایی ارتش در بیانات فرمانده معظم کل قوا که در هتل نهاجا برگزار شد گفت: بیانات رهبری در جامعه امروز و در میان افکار و عقاید، امام همه سخن ها است و اگر گوش به فرمان رهبری باشیم و به بیانات ایشان توجه کنیم مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبری در دو موضوع تقویت بنیه اعتقادی و انتخابات آتی تاکید دارند خاطرنشان کرد: دشمن در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از آموزه های دینی مردم که پشتوانه آن ولایت فقیه سیلی خورده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ادامه اظهار داشت: هر قدر از عمر انقلاب سپری می شود نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه بیشتری در دنیا پیدا می کند و در جهان قد می کشیم، در این حالت دید دشمن به ما بیشتر می شود وخطرات هم نزدیکتر خواهد شد.

جلیلی صفت با اشاره به اینکه رهبری در انتخابات بر نفوذ دشمن در بین مدیران، حاکمان و مسئولین و همچنین تصمیم گیران جامعه تاکید دارند افزود: امروز برخی از افراد حرف هایی از حلقوم نحسشان صادر می شود که گویی از تریبون صهیونیست ها صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن نفوذ کند رئیس جمهور تربیت می کند و شما دیدید که چه طور بنی صدر را وارد نظام کردند و این عامل استکبار، فرمانده کل قوا شد. کشمیری نمونه ای دیگری از نفوذ دشمن بودند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به اینکه انتخاباتی که در پیش داریم مهم است و دشمن دارد مقدمه چینی می کند گفت: آن آقا با تمام وقاهت می گوید که «تریبون نمازجمعه، صدا و سیما و اسلحه» در دست شما است، مگر ما صهیونیست هستیم. امام فرمودند که ملاک حال فعلی افراد است و آن آقا هرچه بوده عاقبت به خیر نشده است.

جلیلی صفت در پایان تصریح کرد: مجلس ششم را که علیه خانواده ای را که پنج شهید داده بود و مردمی که مبارزه کردند تحصن می کردند به یاد آورید، پس لازم است که مراقب باشیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید