Performancing Metrics

سرمایه گذاری در حوزه عمران شهری زنجان باید تقویت شود | اتاق خبر
کد خبر: 316370
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 13:13
رییس شورای اسلامی شهر زنجان:
رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه شهری زنجان با نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: سرمایه گذاری در حوزه عمران شهری زنجان باید تقویت شود.

اتاق خبر- سعید امیدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تشریح عملکرد شورای چهارم افزود: شهرداری الکترونیک یکی از برنامه‌های در دست اجرا برای سال آتی است.

سعید امیدی بابیان اینکه طی سال جاری ۳۵ جلسه در شورای شهر زنجان و بیش از ۲۰۰ جلسه در کمیسیون ها برگزارشده است، افزود:بازدیدهای میدانی و حضور اعضای شورای شهر در جمع  مردم، انتشار گزارش جامع هزینه و درآمد شش ماهه، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری و تقویت کمیسیون‌های موجود از اقدامات صورت گرفته در دوره فعالیت شورای چهارم است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان بابیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه شهری زنجان با نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه عمران شهری زنجان باید تقویت شود.

وی با اشاره به تصویب تعرفه‌های عوارض سال ۹۵ خاطرنشان کرد: با اصلاح فرمول‌های محاسباتی سعی بر آن است که شهروندان و شهرداری توأمان منتفع شوند.

اعضای شورای اسلامی شهر بناب میهمان جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان شدند تا خواهرخواندگی آن‌ها  علنی شود.

رییس شورای اسلامی شهر بناب نیز ضمن معرفی ظرفیت‌های این شهر گفت: وجه تشابه زنجان و بناب بسیار است به‌گونه‌ای که درگذشته مردم بناب فروشنده مس تولیدی زنجان بوده‌اند و زبان مشترک مسگری داشته‌اند.

علی‌اصغر رحیم زاده ارادت به اهل‌بیت (ع)، زبان ترکی و ظرفیت‌های کشاورزی را از دیگر وجوه مشترک زنجان و بناب برشمرد و ابراز امیدواری کرد: دو شهر بتوانند از ظرفیت‌ها و تجارب یکدیگر به نحو مطلوبی بهره‌مند شوند.

وی از تجارب شورای شهر بناب در زمینه بهبود وضعیت حاشیه‌نشینی و فراهم کردن بسترهای گردشگری در شهر سخن گفت و افزود: شهر بناب معروف به شهر دوچرخه‌ها است چراکه ۷۰ هزار دوچرخه‌سوار در شهر ۱۴۰ هزارنفری وجود دارد.

رییس شورای اسلامی شهر بناب وعده داد: پس از بازگشت به بناب نام یکی از میادین یا معابر این شهر را بنام "زنجان" نام‌گذاری کنند.

گفتنی است در این جلسه حمایت مالی برای تکمیل اردوگاه شهید باکری در خرمشهر، حمایت از خیریه‌های مردم‌نهاد، تدوین سند چشم‌انداز ۲۰ ساله شهر با برش پنج ساله از برنامه استراتژیک شهرداری و چند موضع دیگر  موردبررسی قرار گرفتند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید