Performancing Metrics

حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن زمینه‌ساز عقب‌نشینی دشمن در منطقه است | اتاق خبر
کد خبر: 316377
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 13:50
مدیر حوزه‌های علمیه:
مدیر حوزه‌های علمیه توجه به وضعیت منطقه و شرایط کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: هرقدر حضور ملت ایران اسلامی در صحنه‌های اجتماعی پررنگ‌تر باشد، دشمن را به عقب‌نشینی وادار می‌کند.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری میزان، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت فهیم ایران اسلامی همواره در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب به دنیا نشان داده‌اند بر سر پیمان خود با امام خمینی(ره) و شهدا ایستاده‌اند.
 
وی به دعوت از آحاد مردم برای حضور شورآفرین در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هرساله با شکوه‌تر از گذشته در سالگرد پیروزی انقلاب حضور فعالی دارند.
 
 
مدیر حوزه‌های علمیه، توجه به وضعیت منطقه و شرایط کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر قدر حضور ملت ایران اسلامی در صحنه‌های اجتماعی پررنگ‌تر باشد، دشمن را به عقب‌نشینی وادار می‌کند.
 
معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین تصریح کرد: امسال هم لازم است همه اقشار جامعه در روز 22 بهمن به خیابان‌ها بیایند و با حضور خود به دنیا نشان دهند، این انقلاب همچنان از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است.
 
عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: همچنین حضور شورآفرین ملت نشان خواهد داد که انقلاب اسلامی همچنان می‌درخشد و مردم نسبت به رهبری و دستاوردهای انقلاب کاملا وفادار هستند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد حضور باشکوه مردم در همه عرصه‌ها به خصوص سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید