Performancing Metrics

اصلاح طلبان در شهرهایی که کاندیدای تاییدصلاحیت شده ندارند،چه می کنند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 316457
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 11:05
اعتماد نوشت:در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه هیچ اصلاح‌طلبی با تایید صلاحیت شورای نگهبان مواجه نشده و امکان رقابت در این حوزه‌ها که عمدتا تک نماینده هستند به هیچ عنوان وجود ندارد.

اتاق خبر - با اين حال قانون انتخابات اجازه مي‌دهد كانديداها پس از احراز صلاحيت نهايي حوزه انتخابيه خود را تغيير دهند. آن طور كه احمد حكيمي‌پور، عضو شوراي عالي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان اعلام كرد آنها مي‌خواهند با استفاده از اين فرصت قانوني كانديداهايي كه در ليست نهايي قرار نمي‌گيرند را به حوزه‌هاي فاقد كانديدا بفرستند تا امكان رقابت در همه حوزه‌ها فراهم شود.


اتخاذ تاكتيك‌هاي مختلف قانوني از سوي اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهد آنها نمي‌خواهند در حفظ جمهوريت نظام كوتاهي كنند و راهي جز صندوق راي براي تحميل تغيير نمي‌شناسند.

چهره‌هاي شاخص و بزرگان اصلاحات اين‌بار از ماه‌ها قبل اعلام كردند تحت هيچ شرايطي ميدان را خالي نمي‌كنند و رقيب هرچقدر هم كه از مواهب پيدا و پنهان سياسي برخوردار باشد باز هم نخواهد توانست بي‌رقيب راهي مجلس شود. به همين دليل هم اصلاح‌طلبان با وجود تمام بي‌مهري‌ها ضمن استفاده از حق قانوني اعتراض راه حضور در انتخابات را پيش گرفتند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید