Performancing Metrics

دانش آموزی که امروز درباره برجام به رییس جمهور درس پس داد | اتاق خبر
کد خبر: 316482
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 20:55
ایسنا نوشت: رییس جمهور در مراسم بهره برداری همزمان از 549 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی تاکید کرد: با دانش‌آموزان در نحوه اداره مدارس، ارایه مواد درسی و ارتقاء کیفیت آموزش مشورت شود.

اتاق خبر - حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور در این مراسم که روز چهارشنبه در دبیرستان شهیدان سیدفاطمی و دبیریان در منطقه 16 تهران برگزار شد، از تعدادی از کلاس های درس این دبیرستان بازدید کرد.

وی ابتدا در زنگ تاریخ یکی از این کلاس‌ها که دبیر در حال تدریس مبحث برجام بود، حضور یافت و پس از طرح سوالاتی درباره کم و کیف وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و اطلاع یافتن از اینکه دانش‌آموزان در حال فرا گرفتن مبحث برجام در درس تاریخ هستند، از یکی از دانش‌آموزان خواست که درباره آنچه فرا گرفته‌است، توضیحاتی بدهد.

رییس جمهور پس از توضیحات یکی از دانش‌آموزان که عنوان کرد ما در این درس یاد می‌گیریم که ملت ایران چگونه تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری، مدیریت رییس‌ جمهوری و عزم راسخ و قدرت استوار خود بر تحریم های ظالمانه دشمنان فائق آمد. سپس از دبیر کلاس سوالات دیگری درباره مواد درسی دانش‌آموزان و کیفیت آموزش پرسید.

حجت الاسلام روحانی به آموزش و پرورش و برخی مدیران وزارتخانه و دبیر کلاس نیز پیشنهاد داد که در نحوه اداره مدارس، ارایه مواد درسی و ارتقاء کیفیت آموزش، دانش‌آموزان را طرف مشورت قرار داده و از ایده‌های جدید برآمده از ذهن جوان دانش‌آموزان برای ارتقاء کیفیت آموزش بهره بگیرند.

 وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما آینده‌سازان و امیدهای ما برای اداره کشور هستید. پس قدر خود را بدانید و تلاش کنید، آموزش‌های لازم را به بهترین نحو فرا بگیرید.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید