Performancing Metrics

افزایش تعداد تعاونی‌ها پس از انقلاب به 180 هزار شرکت | اتاق خبر
کد خبر: 316500
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1394 - 22:40
دبیرکل اتاق تعاون ایران با اعلام این خبر که تعداد تعاونی‌ها از 2 هزار مورد قبل از انقلاب به بیش از 180هزار شرکت در حال حاضر رسیده‌ است، گفت: تشکیل تعاونی‌ها به توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کمک می‌کند زیرا به نهضت‌های انسانی توجه دارند.

اتاق خبر: ماشاالله عظیمی  ضمن تبریک دهه مبارک فجر و یوم‌الله 22 بهمن، یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای گرانقدر میهن اسلامی را گرامیداشت و گفت: تعاون‌گران در سال‌های انقلاب و پس از انقلاب همواره نقش بسیار فعالی داشته‌اند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ وی افزود: این بار هم تعاون‌‌گران سراسر کشور همصدا و همنوا با سایر ملت بزرگوار ایران در روز راهپیمایی انقلاب اسلامی شرکت کرده و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.

دبیرکل اتاق تعاون ایران با اعلام این خبر که تعداد تعاونی‌ها پیش از انقلاب 2 هزار مورد بود که هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی به بیش از 180 مورد رسیده است، گفت: این تشکل اقتصادی و اجتماعی در 30 سال گذشته با توسعه کمی و کیفی مواجه شده و امکان گسترش بیشتر آن و استفاده از ظرفیت‌های عدالت‌محورانه تعاون در کشور وجود دارد.

عظیمی خاطر نشان کرد: تعاونی‌ها به عنوان یکی از نهضت‌های انسانی همواره در حال گسترش است و با وجود رشد ضعیف در اقتصاد دنیا با تکیه بر توان مردمی همچنان به عنوان قدرت برتر شناخته می‌شود.

وی در پایان از تمام تعاون‌گران درخواست کرد تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه، از آرمان‌های انقلاب اسلامی و کیان اسلام دفاع کنند.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید