Performancing Metrics

برای حفاظت از منابع آبی کشور نقص عمده قانونی نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 316535
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394 - 01:51
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در خصوص حفاظت از منابع آبی کشور اعم از دریاها، رودخانه ها، چاهها و قنوات، ما نقص عمده قانونی نداریم بلکه مجریان بایستی کمر همت ببندند.

اتاق خبر: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری اظهار داشت: دیوان عدالت اداری تعاملی مستمر با دستگاههای اجرایی دارد تا هر جا مشکلی در ارائه خدمات به مردم بود، با ورود به مباحث از کانال قانون، نسبت به رفع اختلاف نظرها و تعیین مسیر درست در زمان تفاوت برداشت ها، کار خدمت رسانی به مردم را تسهیل و تسریع کند.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: در بخش آب نیز پرونده ها به کمیسیون های موضوع تبصره 5 ماده واحده که موضوعش آب است ارجاع می شود که به موجب قانون یک عضو این کمیسیون ها قاضی است و دو نفر هم به عنوان نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت منابع آب در این کمیسیون ها حضور دارند.

حجت الاسلامی منتظری تصریح کرد: اگر کسی هم به رأی این کمیسیون ها اعتراض داشته باشد می تواند شکایت خود را به دیوان عدالت اداری ارائه کند تا موضوع بررسی شود.

رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به اینکه آیا در بخش حفاظت از منابع آبی کشور با خلأ قانونی مواجه ایم، گفت: در خصوص حفاظت از منابع آبی کشور اعم از دریاها، رودخانه ها، چاهها و قنوات، ما نقص عمده قانونی نداریم بلکه مجریان بایستی کمر همت ببندند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید