Performancing Metrics

هزینه توزیع کالا در ایران بالاست‌ | اتاق خبر
کد خبر: 316565
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394 - 04:40
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌ها در زنجیره توزیع کالا خبر داد.

اتاق خبر: مجتبی خسروتاج در مراسم افتتاح پنج طرح صنعتی استان کرمانشاه که امروز چهارشنبه 21 بهمن برگزار شد، با بیان اینکه رشد و توسعه کشور در سایه تعامل با دنیا حاصل می‌شود، گفت: باید از فضای پساتحریم که امکان تعامل با دنیا را برایمان ایجاد می‌کند استفاده کنیم و در کنار سرمایه‌های داخلی که مهمترین آن نیروی انسانی است، توسعه کشور را شتاب بخشیم.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نباید تنها به تولید محدود شوند، گفت: این واحدها باید به بازاریابی و فروش نیز توجه کنند، زیرا این امر امکان تولید بیشتر را برای آنها فراهم می‌کند. در دنیای امروز دیگر روش‌های سنتی بازاریابی جواب نمی‌دهد، لذا واحدهای تولیدی باید با روش‌های جدید در ذهن مردم برندسازی کنند.

خسروتاج عنوان کرد: همچنین کالاهای تولیدی باید با قیمت عادلانه بدست مردم برسد، زیرا رقابتی بودن اصل اولیه تولید و تجارت است.

وی با بیان اینکه گاهی شاهدیم در زنجیره توزیع کالا هزینه‌ها خیلی بالا می‌رود، گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان حمایت و اتحادیه‌ها هزینه توزیع کاهش یابد تا کالا با قیمت منطقی‌تری به دست مردم برسد.

او با بیان اینکه کرمانشاه از استانهایی است که از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد، گفت: هرچقدر بتوانیم مواد اولیه و خام بیشتری را به کالای با ارزش افزوده بیشتر تبدیل کنیم، از کنار آن هم اشتغال و هم رونق اقتصادی ایجاد خواهد شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید