Performancing Metrics

عملیات اجرایی قطعه دوم طرح انتقال آب بن- شهرکرد- بروجن آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 316572
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394 - 05:17
آبرسانی آب شرب روستایی روز سه شنبه در آئینی از سوی معاون اول رئیس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا: اسحاق جهانگیری در مراسم کلنگ زنی عملیات آبرسانی بن- بروجن- شهرکرد که از طریق ویدیو کنفرانس به صورت سراسری پخش می شد، با اشاره به نقش مردم چهارمحال و بختیاری در تاریخ انقلاب اسلامی گفت:مردم این استان و عشایر غیور آن همواره نقش و سهم مهمی در انقلاب اسلامی داشته اند.
وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری دارای مناطق محرومی است که به برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در این استان انجام گرفته و انتظار می رود با همت مدیران پروژه هایی که امروز کلنگ زنی می شود طبق برنامه زمان بندی به خوبی اجرایی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در این استان گفت: امروز عملیات اجرایی سه طرح مهم آبرسانی به شهرها و روستاهای استان آغاز شد و این پروژه ها می تواند تحول خوبی در استان به وجود آورد.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود:این طرحها شامل آبرسانی به شهرستانهای بن، سامان، شهرکرد با پوشش 460 هزار جمعیت، آبرسانی از سدباباحیدر به شهرستان فارسان با پوشش 110 هزار نفر جمعیت و آبرسانی به 159 روستا در استان با اعتباری افزون بر 320 میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: امید است تا با تلاش مستمر و جذب اعتبارات لازم پروژه آبرسانی بن- بروجن تا پایان سال 96 و دو پروژه دیگر آبرسانی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، پروژه انتقال آب بن- شهرکرد- بروجن در دو مرحله اجرایی با هدف تامین آب شرب و بخش صنعت شهرها و روستاهای محدود بن تا بروجن از سال 1391 آغاز شد و این طرح حدود 41 میلیون متر مکعب آب در سال تامین خواهد کرد.
منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید