Performancing Metrics

متین رقیب پیکان در پلی آف شد | اتاق خبر
کد خبر: 316643
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394 - 14:01
تیم متین صالحین ورامین در هفته پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل آلمینیوم المهدی به پیروزی رسید و در مرحله پلی آف رقیب پیکان تهران شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، شامگاه چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های متین صالحین ورامین و آلمینیوم المهدی به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم متین صالحین ورامین تا پیش از جدال با نماینده والیبال بندرعباس، حضورش در مرحله پلی آف لیگ برتر قطعی شده بود و نتیجه این دیدار، جایگاه این تیم را در جدول رده بندی مشخص می کرد.

پیروزی متین صالحین بر آلمینیوم المهدی

شاگردان محمد ترکاشوند تا پیش از رویارویی با نماینده بندرعباس در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشتند و در صورت پیروزی مقابل آلمینیوم المهدی به رده هفتم جدول صعود کرده و با تیم دوم لیگ در مرحله پلی آف جدال می کردند.

تیم متین صالحین ورامین در هفته پایانی تلاش می کرد که با پیروزی مقابل آلمینیوم، شادی را به هواداران خونگرم ورامینی تقدیم کرده و با روحیه بالا به مصاف رقیب خود در مرحله پلی آف برود.

شاگردان محمد ترکاشوند در این مسابقه نمایش خوبی از خود نشان دادند و توانستند تیم آلمینیوم المهدی بندرعباس را با نتیجه سه بر صفر و با نتایج ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۲۴ شکست دهند.

بازیکنان متین صالحین توانمندی خود را نشان دادند

احسن الله شیرکوند بازیکن تیم متین صالحین ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم متین صالحین ورامین در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر والیبال به مصاف آلمینیوم المهدی رفت و توانست ظرفیت و  پتانسیل خود را به رخ حریفان بکشد.

رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین افزود: کادر فنی و بازیکنان متین صالحین ورامین، شناخت خوبی را از تیم آلمینیوم المهدی داشتند.

وی ادامه داد: با توصیه و تاکتیک های کادر فنی، متین صالحین توانست مقابل آلمینیوم به برتری رسیده و با برد به مرحله پلی آف صعود کند.

شرکوند اضافه کرد: تیم متین صالحین در مرحله رفت نیز نماینده والیبال بندرعباس را با شکست بدرقه کرده بود و در این دیدار نیز موفق به شکست حریف شد.

متین ورامین رقیب پیکان در مرحله پلی آف شد

مجید بذرافشان مدیر عامل تیم متین صالحین ورامین نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم متین صالحین ورامین با این پیروزی در مرحله پلی آف به مصاف پیکان تهران می رود.

وی افزود: دیدار نخست این تیم با پیکان در تهران و دیدار دوم در ورامین برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم شایستگی های تیم متین را در مرحله پلی آف نشان دهیم.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید