Performancing Metrics

٢٢بهمن حضور گسترده و تاثیرگذار داشته باشیم | اتاق خبر
کد خبر: 316663
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394 - 10:02
شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان:
شورایعالی اصلاح‌طلبان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه ٢٢بهمن از همه آحاد مردم برای حضور گسترده و تاثیرگذار در 22 بهمن و در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

شورایعالی اصلاح‌طلبان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه ٢٢بهمن از همه آحاد مردم برای حضور گسترده و تاثیرگذار در 22 بهمن و در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

بهمن سال ۱۳۵۷ هجری شمسی طلوع متفاوت را در تارک تاریخ ایران رقم زد. نهال مبارزه خستگی‌ناپذیر و سترگ ملت شریف و فهیم ایران زمین با تکیه بر آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل به ثمر نشست و در ستیز با ظلم و ستم سربلند بیرون آمده و کاخ استبداد را در هم کوبید.حماسه ۲۲ بهمن ماه در سایه ‌سار کلام امام خمینی(ره)، ایثار، جوانمردی و امید به سرانجام رسید. روزهای پیش رو، یادآور ارزش‌هایی است که امروز، پشتوانه غرور ملی ماست. ارزش‌هایی چون انسجام، اتحاد، از خودگذشتگی، مبارزه برای ‌استقلال، آزادی ،جمهوریت و اسلامیت نظامی که برخاسته از بطن آرمان‌های آحاد مردم است. مردمی که به گفته امام راحل، پشتوانه نظام و ولی نعمت مسئولانند. آری این روزها یادآور خاطرات خوب پیر جماران است؛ ‌امامی که چون خورشید از دل تاریکی طلوع کرد و صبحی پر از امید را نوید داد که شاید برای بسیاری از مردم دور از ذهن و باور بود ولی امام برای پیمودن این راه دشوار مصمم بود و اعتقاد به پیروزی و ایمان به وعده الهی، توشه راه شد، تا انقلاب به سرانجام رسید.

شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان ضمن گرامیداشت حماسه ۲۲ بهمن به عنوان روز میثاق ملی و وحدت و همدلی این مردم شریف و ارزشمند، ‌اندیشه امام عظیم‌الشان را چراغ راه قرار داده و از همه آحاد جامعه دعوت بعمل می آورد تا دست در دست هم با حضور حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گام دوم را استوار تر از گذشته برداشته تا بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب زمینه افزایش وحدت و امنیت ملی را فراهم سازیم و مجلسی را برگزینیم که به راستی عصاره فضائل ملت باشد. از این رو همه مردم ایران را به حضور فعال و پرشور در این در این صحنه و حفاظت از ارزش های اصیل انقلاب که بر پایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بنا شده، فرا می‌خوانیم. امسال نیز همانند سال های گذشته، با حضور گسترده و تاثیرگذار خود در راهپیمایی این روز بزرگ الهی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های متعالی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، و در سایه ولایت مقام معظم رهبری، پیام رسای عدالت جویی، استقلال، آزادی خواهی و جمهوریت نظام را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید