Performancing Metrics

ملت ایران در برابر هیچ فشار و تهدیدی تسلیم نخواهند شد | اتاق خبر
کد خبر: 316781
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 02:34
رئیس جمهور با تاکیدبراینکه ملت ایران در برابر هیچ فشار و تهدیدی تسلیم نخواهند شد، گفت: هرکسی اهل مقاومت، مدارا، مشارکت باشد انقلابی است. هر کسی خطری از کشور دفع کند انقلابی است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم راهپیمائی ۲۲ بهمن اظهار داشت:ترکیبی که امام بیان کرد یعنی جمهوریت و اسلامیت اگر نبود شاهد چنین تحول شگرفی در جامعه خود نبودیم.مردم خواست دهها ساله خود را در کلام امام متبلور دیدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی سیاسی نیست، مساله مهم در آن  اخلاق است، تاکید کرد: انقلاب ما اخلاقی و بدون خشونت بود.

رئیس جمهور، افزود: کشورهایی که سالیان دراز عادت کرده بودند با مردم ایران با زبان زور سخن گویند امروز بعد از چهاردهه به خوبی لمس کردند که مردم ما در برابر هیچ فشار و تهدیدی تسلیم نخواهندشد.

وی با بیان اینکه با تواق هسته ای توانستیم پروژه ایران هراسی را به شکست بکشانیم تصریح کرد: افکار عمومی جهان به خوبی پذیرفته اند که تبلیغات صهیونیستی و آنچه راجع به ملت ایران میگفتند که به دنبال تهدید است دروغ بود.

وی با تاکید براینکه ملت ایران در برابر هیچ فشار و تهدیدی تسلیم نخواهند شد، گفت: هرکسی اهل مقاومت، مدارا، مشارکت باشد انقلابی است. هرکسی خطری از کشور دفع کند انقلابی است.

وی ادامه داد: انتخابات مصداق گفتگوی ملی است. مقاومت و اقتدار ما در سایه مشارکت ماست.

روحانی هر گونه تفرقه و اختلاف را خلاف مصالح و منافع ملی دانست و تصریح کرد: امروز روز تقابل جناح‌ها و احزاب با یکدیگر نیست، بلکه امروز روز اتحاد است و همه باید دست به دست هم ایران اسلامی را بسازیم.

رییس‌ جمهور با اشاره به توافق‌های گسترده ایران با روسیه، چین و اتحادیه اروپا برای همکاری‌های مشترک دراز مدت گفت: دنیا امروز فهمیده است دوران زبان تحریم و تحقیر ملت ایران پایان یافته است و باید با ملت ایران تنها با زبان تعظیم و تکریم سخن گفت.

روحانی هدف دولت یازدهم را ساختن ایران آباد و پیشرفته ذکر کرد و با تشریح برنامه‌های گسترده برای تحقق این هدف و بهبود رفاه مردم، اظهار داشت: مردم بزرگ ایران در برابر هیچ فشار و تهدید تسلیم نشده و نخواهند شد و امروز همه قدرت‌ها نیز دریافته‌اند، باید در برابر عظمت ملت ایران سر فرود آورند.

رییس‌ جمهور تأکید کرد: دولت با همه توان در کنار مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و ایجاد شرایط بهتر می‌ایستد و سال آینده، سال شکوفایی و پیشرفت کشور ایران خواهد بود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید