Performancing Metrics

جنگنده های روسی 2 سرکردۀ داعش را به هلاکت رساندند | اتاق خبر
کد خبر: 316917
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 16:28
ایرنا نوشت: جنگنده روسیه در یک هفته گذشته دو هزار موضع تروریست های داعش در سوریه را منهدم کردند و دو سرکرده این گروه تروریستی را به هلاکت رساندند.

اتاق خبر - به گزارش روز جمعه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ایگور کوناشنکو سخنگوی وزارت دفاع روسیه در این باره اظهار کرد: جنگنده های این کشور از چهارم تا یازدهم فوریه و در 510 پرواز عملیاتی نزدیک به دو هزار موضع تروریست ها را در حلب، لاذقیه، حما، دیرالزور، درعا، حمص، حسکه و رقه مورد هدف قرار دادند.

وی اظهار کرد: در این عملیات ها همچنین دو سرکرده داعش در استان حلب به هلاکت رسیدند و ضربات سنگینی به تروریست ها وارد شد.
وی افزود: در این عملیات ها به طور خاص منطقه کلیدی « تحتانی» به همراه «ابوماجر» معروف به فرید المصری سرکرده گروه تروریستی داعش در این منطقه نابود شد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: جنگنده های سوخو 25 روسیه در این عملیات ها موفق به انهدام 9 کامیون حامل مهمات به گروه های تروریستی در حمص شدند و 40 تروریست را از پای درآوردند.

کوناشنکو همچنین اضافه کرد: در پی این عملیات ها، تروریست ها در حال ترک و خارج شدن از حلب هستند.
وی افزود: بسیاری از گروه های مخالف سوریه نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات با نیروهای روسی و سوری را آغاز کرده اند و این موضوع به اثر بخش بودن عملیات ها منجر شده و این درحالی است که روز به روز گروه های بیشتری از مخالفان به سمت دولت تغییر جهت داده اند.
روسیه اواخر سپتامبر سال گذشته میلادی و به درخواست بشار اسد رئیس جمهوری سوریه عملیات هوایی علیه گروه تروریستی داعش را آغاز کرده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید