Performancing Metrics

مشکلات منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود | اتاق خبر
کد خبر: 317029
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1394 - 01:25
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی گفت: موضوعات منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی گفت: موضوعات منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد ظهر جمعه در جمع مردم قلعه نو شهرری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی به یک قدرت بی بدیل در منطقه تبدیل شده است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر است، به طوری که موضوعات منطقه ای بدون حضور ایران حل نمی شود.

وی حضور موثر ایران در عرصه های جهانی را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اضافه کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به کشوری تحت سیطره استعمار تبدیل شده بود اما امروز به برکت نظام اسلامی، ایران در عرصه معادلات جهانی حضوری فعال دارد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: حضور باشکوه و حماسی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بود.

ابوترابی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی یادآور شد: قطعا حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیشرفت های علمی کشور را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از داشتن حداقل ها محروم بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران جهش علمی کشور را رقم زد و علیرغم تحریم های دشمنان، کشور در عرصه علمی روز به روز به موفقیت های بیشتری می رسد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید