Performancing Metrics

مورینیو از مدیران منچستریونایتد سه خواسته دارد | اتاق خبر
کد خبر: 317046
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1394 - 04:02
سرمربی پرتغالی 3 خواسته و پیش شرط از مدیران منچستریونایتد داشته تا این تیم در رقابت با منچسترسیتی که سرمایه گذاری کلانی انجام داده بتواند به موفقیت برسد.

سرمربی پرتغالی 3 خواسته و پیش شرط از مدیران منچستریونایتد داشته تا این تیم در رقابت با منچسترسیتی که سرمایه گذاری کلانی انجام داده بتواند به موفقیت برسد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از دیلی میل، هر روز بحث حضور مورینیو در منچستریونایتد بیش از پیش جنبه واقعیت به خود می‌گیرد و به نظر می‌رسد سکوت مورینیو در این زمینه نشان داده که این مربی فعلا نمی‌خواهد حاشیه‌ای برای دوست قدیمی خود فان‌خال ایجاد کند تا بتواند در تابستان جانشین این مربی هلندی شود. خریدهای منچسترسیتی و سرمایه گذاری کلان این تیم باعث نگرانی هواداران منچستریونایتد شده و به همین خاطر مورینیو از هم اکنون برنامه خود را برای توقف این شرایط و بازگرداندن منچستریونایتد به اوج ارائه داده است.

 

خرید مودریچ، بیل و واران

 

منچستریونایتد برای تقویت و پوست‌اندازی از نظر مورینیو نیاز به سه خرید دارد. به همین منظور مورینیو 3 بازیکن رئال مادرید، تیم سابق خود را برای جذب در نظر گرفته است. او قصد دارد برای دفاع مرکزی منچستر که بعد از رفتن ویدیچ و فردیناند با افت فاحشی روبرو شده رافائل واران را به خدمت بگیرد. این مدافع فرانسوی در زمانی که مورینیو در چلسی بود نیز مدنظر مورینیو قرار داشت. علاوه بر آن مورینیو قصد دارد لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید را به خدمت بگیرد و مهمتر از همه گرت بیل که مدت‌هاست سوژه منچستریونایتد بوده است.

 

جدایی شواین اشتایگر، فلینی و ماتا

دیلی میل خبر داده با ورود مورینیو به منچستریونایتد این سه بازیکن یعنی شواین اشتایگر، فلینی و ماتا دیگر جایی در این تیم نخواهند داشت. ماتا قبلا در چلسی نیز شاگرد مورینیو بود ولی آن زمان مورینیو اعلام کرد این بازیکن اسپانیایی روحیه جنگندگی ندارد و دوست دارد همیشه در ترکب ثابت قرار گیرد. البته بعدها مشخص شد مورینیو در این زمینه اشتباه کرده و بازیکن بزرگی را از دست داده. در هر صورت جدایی شواین اشتایگر، فلاینی و ماتا یکی دیگر از سناریوهای مورینیو در تیم منچستریونایتد خواهد بود.

 

حضور مدیر جدید در منچسریونایتد

مورینیو قصد دارد تحولی که اتلتیکومادرید در سال های اخیر داشته را این بار در اولدترافورد پیاده کند و به همین خاطر یکی از خواسته های این مربی پرتغالی حضور آندریا برتا مدیر فوتبال ایتالیایی باشگاه اتلتیکو مادرید در اولدترافورد است. برتا همان شخصی است که بسیاری از کارشناسان فوتبال، او را یکی از عوامل احیای باشگاه اتلتیکو مادرید می‌دانند و حالا مورینیو مشتاق است که با او همکار شود. برتا یکی از دوستان نزدیک خورخه مندس مدیر برنامه‌های مورینیو است که پس از قطعی شدن حضور پپ گواردیولا در رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی، گزینه اول باشگاه منچستریونایتد است.

 

منچستریونایتد در تابستان باید در دیداری دوستانه برابر منچسترسیتی در تور تابستانی خود در کشور چین به میدان برود که این دیدار می‌تواند اولین تقابل مورینیو و گواردیولا باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید