Performancing Metrics

ایجاد شبکه ارائه خدمات بیمه تخصصی در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان در سطح ملی | اتاق خبر
کد خبر: 317082
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1394 - 15:01
با امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران و شرکت سهامی بیمه ایران نخستین گام این انجمن در اجرای ماده 9 نظام جامع دامپروری کشور در راستای ارائه تسهیلات و خدمات بیمه تخصصی به فعالان این صنعت در سراسر کشور برداشته شد.

اتاق خبر- با امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران و شرکت سهامی بیمه ایران نخستین گام این انجمن در اجرای ماده 9 نظام جامع دامپروری کشور در راستای ارائه تسهیلات و خدمات بیمه تخصصی به فعالان این صنعت در سراسر کشور برداشته شد.

در راستای تحقق اهداف قوانین مربوط به بیمه در بخش کشاورزی و صنعت دام، طیور و آبزیان و افزایش امنیت سرمایه گذاری در عرصه های تولید و خدمات با هدف تضمین سرمایه گذاری و افزایش کارایی صاحبان سرمایه در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان در تاریخ 15/11/94 تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان کشور و شرکت سهامی بیمه ایران منعقد شد.

 مجید موافق قدیری رئیس هیأت مدیره این انجمن هدف از انعقاد این تفاهم نامه را تامین امنیت سرمایه گذاران این صنعت عنوان نمود و در راستای رسالت خدمت رسانی انجمن، این توافق را تلاشی جهت پایه گذاری و نهادینه نمودن ارائه خدمات بیمه تخصصی برای نخستین بار به اعضای انجمن دانست.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان کشور ضمن تشكر از حسن توجه مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در فراهم نمودن امکان ارائه خدمات بیمه تخصصی در بخش کشاورزی که با خسارت ها و ریسک متنوع روبرو است و تا کنون این امکان در کشور فراهم نبوده است، اظهار کرد: هرچند آغاز تفاهمات جهت جاری نمودن بیمه تخصصی در بخش کشاورزی به عقد توافقنامه فی مابین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و شرکت سهامی بیمه ایران در اواخر سال 1392 برمی گردد، اما با قاطعیت می توان گفت انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ايران نخستین تشکل صنعت دام و طیور کشور است که با امضای تفاهم نامه مستقیم با بیمه ایران گام در مسیر اجرای مفاد این توافقات گذاشته است.

قدیری با بیان اینکه خوشبختانه با توافقات جامعی که صورت پذیرفته امکان ارائه تمامی خدمات بیمه ای (آتش سوزی و تمام خطر، حوادث، مسئولیت، اموال، حمل و نقل باربری، درمان، خودرو و ...) به طور تخصصی و عام فراهم شده است،گفت: با اشاره به اینکه فلسفه اجرای بیمه تخصصی، شرایط لازم جهت رعایت ضوابط و استانداردها در واحدهای تولیدی این صنعت را فراهم می نماید اما با توجه به اهمیت خدمات پس از صدور بیمه در حوزه جبران خسارت بیان داشت همراهی انجمن تا احقاق حق اعضای انجمن یکی دیگر از محاسن توافقات صورت گرفته است.

عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران تصريح كرد: در راستای اجرای امور اين تفاهم نامه، شرکت سهامی بیمه ایران، شعبه بیمه تجاری کشاورزی، يكي از مطرح ترين كارگزارهاي خود را كه مجری بیمه ای توافقنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نيز بوده را با توجه به توانمندی به عنوان مجری اجرای توافقات صورت گرفته معرفی نموده است.

موافق قديري افزود: این شرکت با 25 سال سابقه فعالیت بیمه ای با توجه به توان تامین گستردگی ارائه خدمات بیمه تخصصی در بخش کشاورزی و دامپروي  اقدام به راه اندازی شبکه الترونیکی خدمات بیمه تخصصی در سراسر کشور کرده که از طریق دفاتر اختصاصی با کارشناسان مربوطه خدمات بیمه‌ای لازم را به كارخانجات خوراك دام و طيور و آبزيان ارائه خواهد كرد.

رييس انجمن صنايع خوراك دام، طيور و آبزيان ايران تاكيد كرد: پیرو عقد تفاهم نامه همکاری، انجمن نیز در کنار سازمان های کشوری از تمامی خدمات شبکه سراسری بیمه تخصصی در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان بهره مند می شود.

موافق قدیری در پايان ابراز داشت: استفاده از شبکه خدماتی بیمه کارآمد و تجاری می‌تواند ضمن اطمینان‌بخشی به تولیدکنندگان خوراك دام، باعث ارتقاء تجهیزات سخت‌افزاری و خدمات کیفی در واحدهای تولیدی یا خدماتی صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید