Performancing Metrics

نکات مهم برای خرید عینک آفتابی استاندارد | اتاق خبر
کد خبر: 317261
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1394 - 15:47
رئیس اتحادیه فروشندگان عینک در گفت و گو با اتاق خبر پاسخ داد
رئیس اتحادیه عینک سازان و عینک فروشان با بیان اینکه عینک های آفتابی مناسب، چشم را از اشعه یووی مصون می دارند، اعلام کرد: متاسفانه به خاطر نبود اطلاع رسانی صحیح، مردم به عینک های قلابی و دست فروشان روی آورده اند.

حمید ثابت قدم در گفت و گو با اتاق خبر با اشاره به اینکه مردم باید از خطر عینک های قلابی آگاه باشند، گفت: عینک آفتابی استاندارد چشم را از اشعه یو وی مصون نگه می دارد اما متاسفانه به خاطر نبود اطلاع رسانی صحیح، مردم به عینک های قلابی و دست فروشان روی آورده اند.

وی در ادامه افزود: مردم تنها از واحدهای صنفی دارای جواز کسب خرید و از فروشندگان فاکتور دریافت کنند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی اتحادیه بتواند به تخلفات رسیدگی کند.

 ثابت قدم  با تأکید بر اینکه استفاده صحیح از عینک نیازمند فرهنگسازی است، گفت: در کشورهای اروپایی با وجود اینکه آب و هوای معتدلی دارند عینک آفتابی را یکی از الزامات پوشش خود می دانند اما در کشوری همچون ایران چنین نیست.   

ویدر بخش دیگری با بیان اینکه لغو تحریم ها در شرایط بازار عینک بسیار موثر واقع خواهد شد، اعلام کرد: حدود 85 درصد عینک های موجود در بازار وارداتی هستند و در گذشته از واردات عینک به خصوص از کشورهایی همچون آلمان جلوگیری می شد.

رئیس اتحادیه عینک سازان و عینک فروشان در خصوص قیمت گذاری انواع عینک عنوان کرد: نرخ عینک طبی و آفتابی ارتباط مستقیمی با قیمت یورو و دلار دارد؛ اگر دولت در تثبیت نرخ این دو اقدامی صورت دهد به وارد کنندگان این حوزه کمک بزرگی کرده است.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید