Performancing Metrics

فروش ویژه اینترنت پرسرعت در مراکز روستایی استان تهران شروع شد | اتاق خبر
کد خبر: 317293
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 07:15
شرکت مخابرات استان تهران با هدف ارائه اینترنت پرسرعت در مراکز روستایی، طرحی را با عنوان «فروش ویژه ADSL در مراکز روستایی» با تعرفه 75 هزار ریال از امروز 24 بهمن ماه در این استان آغاز می کند.

اتاق خبر: ای. دی . اس ال (ADSL ) روشی برای اتصال به اینترنت با سرعت بالا و هزینه کمتر است.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ انواع مختلفی از ADSL وجود دارد که امکان اتصال به اینترنت را با سرعت ها و امکان های مختلف مهیا می کند. نوعی که بیشتر در کشورمان شناخته شده ADSL نامتقارن است.
براساس گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، کامران کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: افرادی می توانند از این طرح استفاده کنند که در مراکز روستایی بوده و از مشتریان جدید و یا مشترکان نامحدود خدمت اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.
وی از جمله مزایای این طرح را افزایش سرعت پهنای باند از 256 کیلو بیت به حداکثر تا یک مگابیت بر ثانیه، ترافیک ماهیانه 2 گیگا بایت و پرداخت هزینه سرویس بصورت پس پرداخت و از طریق قبوض تلفن (هر دو ماه یکبار) عنوان کرد و گفت: اگر حجم مصرفی مشترک بیش از حجم اولیه بسته باشد مشمول پرداخت هزینه حجم اضافه خواهد شد.
کاظمی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند ضمن مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی از طریق تماس با بخش فروش سامانه 2020 بصورت غیرحضوری نیز ثبت نام کنند.
معاون تجاری شرکت مخابرات گفت: سامانه 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.
علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات در اسفندماه سال 1393 از تخصیص اعتبار سه هزار و 700 میلیارد ریالی به بخش ارتباط رسانی روستایی در سال جاری خبر داده و گفته بود: بر این اساس تا پایان سال 1394، 45 درصد از روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت خانگی دسترسی خواهند داشت.
درراستای تحقق وعده های دولت، تاکنون 50 درصد روستاهای کشور به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شده اند و تا پایان امسال در مجموع 26 هزار روستای کشور از این شبکه بهره مند خواهند شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید