Performancing Metrics

احتمال تغییر دو عضو هیأت مدیره سایپا | اتاق خبر
کد خبر: 317302
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 08:08
در پی استعفای نوروز زاده و عموزاده، دو عضو هیأت مدیره سایپا قرار است در جلسه عصر امروز هیأت مدیره این شرکت، سید ابریشمی و قناتی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره سایپا، جایگزین این دو نفر شوند.

اتاق خبر: به دنبال اختلاف نظر بین برخی اعضای هیأت مدیره سایپا بر سر مسائل مختلف مربوط به این شرکت از جمله طرح اتو خدمت، چندی پیش محمدرضا نوروز زاده رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و حسن عموزاده قائم مقام مدیرعامل سایپا از عضویت در هیأت مدیره سایپا استعفا کرده اند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ در پی این اتفاق، گفته می‌شود در جلسه عصر امروز هیأت مدیره سایپا، سید ابریشمی مدیر عامل سابق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران که ابتدای ماه جاری از سمت خود برکنار شد، به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سایپا معرفی شود.

همچنین قرار است امیرحسین قناتی، مدیر کل خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سایپا منصوب شود.

بر اساس این گزارش در طرح اتو خدمت، سایپا تحت عنوان فروش 3 ماهه تا 2 ساله اقدام به جذب منابع کرده و طی آن پرداخت سود ماهانه 28 درصدی به مشتریان را تضمین می‌کرد. گفته می‌شود منابع جذب شده که بالغ بر 135 میلیارد تومان است هزینه شده و تعهد مالی و پرداخت ماهانه 28 درصد سود به متقاضیان طرح را روی دست سایپا گذاشته است.

بر اساس این گزارش معوق شدن پرداخت این مطالبات برای سایپا جریمه دیرکرد 30 درصدی را نیز به همراه دارد.

 

نظرات
| |
2016-02-14 11:31:23
حضور مدیر کل محترم خودرو و نیروی محرکه وزارت صنایع دلیل روشنی بر ماهیت دولتی سایپا است که لاجرم عملکرد دولتی هم خواهد داشت و طبعا بدون هیچگونه آینده نگری به طرح ویرانگر اتوخدمت با هزینه های بالای سود و جریمه رای خواهند دا.
شروع دور آخر سقوط آزاد سایپا با حضور سید بریشمی برکنار شده و قناتی دولتی بر همگان تسلیت باد.
ADS
ADS
پربازدید