Performancing Metrics

تلاش می کنیم «آفرود» خسارتی به محیط زیست و حیوانات نزند | اتاق خبر
کد خبر: 317348
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1394 - 19:46
سرپرست دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان گفت: از این پس مسابقات رشته های تحت پوشش فدراسیون اتومبیلرانی خصوصا «آفرود» با رعایت جوانب محیط زیستی برگزار شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر  رضا شجیع، سرپرست دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان در دیدار یا رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: از این پس مسابقات رشته های تحت پوشش فدراسیون خصوصا آفرود با رعایت جوانب محیط زیستی برگزار می شود و این امر در قالب بخش نامه ای به کلیه هیأت های استانی ابلاغ خواهد شد. 

وی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در راستای حفظ محیط زیست، ادامه داد: مسیرهای مسابقات آفرود، سافاری و کویرنوردی باید با هماهنگی های لازم از سوی سازمان محیط زیست و رعایت جوانب موجود در مسیرهای مسابقه انجام شود.

سرپرست دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: همچنین در راستای ساماندهی و حمایت از تشکل‌ها و گروههای خصوصی که به صورت تورهای گردشگری و به صورت مستقل فعالیت دارند، به زودی شورای ساماندهی آفرود در وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد تا با نظارت و هماهنگی از بروز خسارت و آسیب به محیط زیست و حیوانات در مسیر تردد مسابقات خودروها اقدامات و راهکارهای لازم صورت پذیرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید