Performancing Metrics

فهرست اصولگرایان خراسان رضوی ارایه شد | اتاق خبر
کد خبر: 317371
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 11:58
سخنگوی جبهه اصولگرایان خراسان رضوی فهرست شورای ائتلاف اصولگرایان این استان به منظور حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، هادی وکیلی اظهار کرد: حجت‌الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی، حجت‌الاسلام پژمانفر، رضا شیران خراسانی، امیرحسین قاضی‌زاده و جواد کریمی در ائتلاف اصولگرای خراسان رضوی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات انتخاب شدند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه کاشمر، قوچان و گناباد نیز به ترتیب آقایان محمد اسماعیل نیا، حجت الاسلام عباسعلی رستمی و محمد صفایی در ائتلاف اصولگرای خراسان رضوی اعلام شده اند.

سخنگو جبهه اصولگرای خراسان رضوی با اشاره به اینکه محمد دهقان از این ائتلاف در حوزه انتخابیه چناران و بینالود معرفی شده است، گفت: در حوزه انتخابیه سبزوار علی بروغنی و علی اصغر عنابستانی، در حوزه انتخابیه نیشابور حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا و علی مروی و در حوزه انتخابیه درگز رزمیان در ائتلاف اصولگرای خراسان رضوی انتخاب شده اند.

وکیلی ادامه داد: در ائتلاف اصولگرایان استان در حوزه انتخابیه فریمان و سرخس احسان قاضی‌زاده، در حوزه انتخابیه تربت حیدریه ابوالقاسم خسروی و در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار امیر کلالی معرفی شده اند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید