Performancing Metrics

ورود شاسی بلند شورولت به ایران! | اتاق خبر
کد خبر: 317459
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 20:07
تراکس نخستین محصول از سه برند بزرگ خودروسازی آمریکا (فورد ، کرایسلر و جنرال موتورز) به شمار میرود که پس از انقلاب اسلامی در فهرست خودروهای سواری و مجاز واردات قرار گرفته است.

اتاق خبر -  این خودروی زیبا هنوز نیامده با چهره‌ای آرایش شده و جدید در نمایشگاه بین المللی اتومبیل شیکاگو حاضر شد. شورلت تراکس خودرویی در کلاس کراس اوورهای کوچک شهری است که بر پایه پلت فرم مشترک با هاچ بک کوچک شورولت یعنی سونیک طراحی شده است.

شورلت تراکس

از نظر طراحی ظاهری شورلت تراکس ۲۰۱۷ با ادغام چهره خودرو‌هایی هم‌چون مالیبو، کروز و ولت فیس‌لیفت شده و رخ مدرن‌تری را به نمایش گذاشته است. جلوپنجره تراکس دست‌خوش تغییرات گسترده شده و حالا با جلو پنجره شش ضلعی با حاشیه کرومی و یک ورودی کوچک هوا در میان دو چراغ پیشانی طراحی شده است. چراغ های جلو از حالت مربعی شکل خارج شده و حالا به صورت کشیده و پیشرفته‌تر وانمود می‌کنند و در داخل آن از چراغ های مخصوص روز (دی‌لایت) استفاده شده است. فرم مه شکن هم مثل گذشته حالت دایره‌ای شکل خود را حفظ کرده ولی حاشیه آن با قابی جدید بازطراحی شده است.
مهم‌ترین تغییرات داخل کابین را باید نمایشگر ۷ اینچی لمسی، صفحه کیلومتر جدیدتر به‌همراه یک صفحه نمایش بازطراحی شده در وسط و استفاده از تریم کروم دانست.
شورلت تراکس

ار لحاظ ایمنی هم شورلت تراکس فیس‌ لیفت به تکنولوژی های جدیدی هم‌چون هشدار برخورد جلو، هشدار ترافیک عقب، هشدار نقاط کور و هشدار خروج از لاین مجهز شده است. هم‌چنین ۱۰ کیسه هوا و دوربین عقب هم‌‌اکنون در نسخه استاندارد خودرو ارائه می‌شود.
این خودرو آمریکایی از پیشرانه سابق با حجم ۱.۴ لیتری توربو و ۱۳۸ اسب بخار بهره می‌برد که از گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متری برخوردار است.

منبع: چرخان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید