Performancing Metrics

رونمایی از تانک جدید | اتاق خبر
کد خبر: 317646
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 10:20
ایرنا نوشت: منابع خبری با انتشار خبری از رونمایی یک تانک جدید در ارتش انگلیس گزارش دادند: تانک جدید ارتش انگلیس آن قدر کاربردی است که کارشناسان آن را 'چاقوی همه کاره سوییسی' نام گذاری کرده اند.

اتاق خبر -  نشریه نیویورک پست در شماره شنبه خود از لندن گزارش داد که تانک 'تریر' (نوعی سگ) می تواند زمین را برای جستجوی مواد منفجره مخفی شده جستجو و بتن ها را با یک چکش سنگ شن 26 فوتی خرد می کند .


این تانک که تازه از آن رونمایی شده و بدون سرنشین بوده و از راه دور کنترل می شود می تواند آبهای عمیق و حتی امواج نزدیک به دو متر را تحمل کند.
'روی برین' مدیر فروش بخش صادرات 'سیستم های بی ای ایی لند ' (انگلیس) گفت: تانک تریر با عمق روی بیشتر در آب و تحرک سطحی بیشتر امکان فزاینده تری برای بهره برداری در مناطق ساحلی و دشتی دارد و می تواند نقش مهمتری در امداد رسانی در حوادث فاجعه آمیز و موقعیت های جنگی ایفا کند.
این وسیله نظامی 32 تن وزن دارد و با فناوری ها و سیستم های جدید و پیچیده مهندسی دفاعی سیستم های 'بی ای ایی' (BAE) بهبود یافته است و براساس این گزارش یک گام از دیگر رقبای خود جلوتر است.
یکی از آخرین تغییراتی که در این تانک ایجاد شده امکان تخریب جاده هاست تا دشمن قادر به استفاده از آن نباشد و مته زمینی آن می تواند سوراخ هایی را تعبیه کند که برای مهندسی رزمی کارآیی دارد.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید