Performancing Metrics

لزوم توقف تولید خودروهای قدیمی در جریان همکاری با خودروسازان اروپایی | اتاق خبر
کد خبر: 317675
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 11:32
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت : با آغاز همکاری با خودروسازان اروپایی، خودروسازان داخلی باید نسبت به توقف تولید خودروهای قدیمی و ارتقای کیفیت سایر محصولات اقدام نمایند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از خبر خودرو محمد جعفری  افزود : انتظار می رود انعقاد قردادهای جدید همکاری با خودروسازان خارجی گامی در جهت ارتقای کیفی صنعت خودرو ایران و برآورده شدن نیاز مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان داخلی باشد.

وی تصریح کرد : در این شرایط چنانچه خودروسازان داخلی عملکردشان را اصلاح و کیفیت محصولاتشان را افزایش دهند، مسلما بخشی از خودروسازانی که در شرایط تحریم اقدام به مونتاژ تولیداتشان در داخل نمودند چاره ای جزء تبعیت از شرایط موجود و تجدید نظر در قیمت ها نخواهند داشت.

وی تاکید کرد : در جریان همکاری ها جدید و مشارکت با خودروسازان اروپایی خودروسازان چینی نیز باید نسبت به ارتقاء کیفیت محصولاتشان توجه بیشتری نمایند در غیر این صورت در رقابت با خودروسازان اروپایی عقب خواهند ماند.

وی افزود : در این سالها شاید بخشی از موفقیت خودروسازان چینی در کسب بازار در ایران، تحریم‌های بین المللی بوده که به نظر می رسد با لغو تحریم‌ها، تا حدودی چینی‌ها این مزیت را از دست خواهند داد از این رو باید ضرورت دارد برخی از این شرکتها در عملکرد شان تجدید نظر نمایند.

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان همچنین با توجه به تداوم رکود در بازار خودرو داخل گفت : متاسفانه در شرایط تحریم صنعت خودروی ایران دچار برخی مشکلات و رکود در بازار فروش گردید که عمده علت آن نبود تنوع در تولید ، قیمت و کیفیت خودروها بوده است.

جعفری در ادامه به قرارداد همکاری مشترک ایران خودرو با شرکت با پژو اشاره کرد و گفت : قطعا این همکاری ها می تواند تا حدودی صنعت خودرو را از شرایط رکودی خارج و موجب افزایش تنوع در محصولات تولیدی شود ضمن اینکه مصرف‌کنندگان داخلی نیز می‌توانند از خودروهایی با کیفیت و تنوع مناسب استفاده نمایند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید