Performancing Metrics

تا آنجا که می‌توانیم حضور در انتخابات را پررنگ می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 317687
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 12:06
محسن اسماعیلی:
عضو شورای نگهبان قانون اساسی و نامزد پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه تغییر در سرنوشت ملت‌ها بستگی به عزم و اراده آن‌ها دارد، گفت: باید با شرکت متعهدانه در انتخابات سرنوشت خود را تغییر دهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایلنا، «محسن اسماعیلی» با اعلام این خبر در مراسم جشنی که عصر امروز (بیست و چهارم بهمن) به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) به همت دارالقرآن خانه کارگر در ورزشگاه معتمدی برگزار شد، گفت: در جامعه اسلامی باید متعهد، یکپارچه و دوشادوش هم انجام وظیفه کنیم، چراکه راه سعادت ما راه اتحاد است.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)، افزود: خداوند در قرآن فرموده سرنوشت شما همانگونه رقم خواهد خورد که خود شما می‌خواهید، پس بخواهیم و سرنوشت خود را تغییر دهیم.

این عضو شورای نگهبان در ادامه گفت: ما ملت ایران در ۳۷ سال گذشته بار‌ها و بار‌ها با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت جمعی خود را تغییر داده‌ایم.

وی ادامه داد: بار دیگر هفتم اسفند دو انتخابات اثرگذار و تعیین‌کننده در پیش است؛ هم انتخابات مجلس و هم انتخابات خبرگان رهبری است.

اسماعیلی در ادامه با بیان این مطلب که باید با شور و علاقه هرچه بیشتر باید پای صندوق‌های رای حاضر شد؛ گفت: عمیقاً باور دارم که هر یک رای، یک رای به عزت ایران است، پس تا آنجا که می‌توانیم حضور در انتخابات را پررنگ کنیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان در ادامه گفت: نکته مهم‌تر این است که پای صندوق‌های رای از حق انتخاب خودمان به خوبی استفاده کنیم و کسانی را به راس امور بفرستیم که لیاقت و توانایی‌های لازم را داشته باشند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید