Performancing Metrics

۱۴هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در استان بوشهر هستند | اتاق خبر
کد خبر: 317706
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 12:34
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: ۱۴ هزار نفر دست اندرکار امر برگزاری انتخابات در استان بوشهر هستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید اسماعیل موسوی بعد از ظهر یکشنبه در جمع بازرسان شهرستان دشتی به فرآیند برگزاری انتخابات در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: از ۲۴ فرایند برگزاری انتخابات ۲۳ فرآیند آن به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی نقش بازرسان در برگزاری انتخابات را مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: بازرسین باید به تمامی فرآیندهای انتخابات آشنا باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

موسوی اضافه کرد: برگزاری الکترونیکی انتخابات باعث تسریع در برگزاری انتخابات شده و بسیاری از کارها سرعت گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۵ فروردین سال جاری استارت کار انتخابات در سطح استان زده شد و هم اکنون طبق برنامه زمان‌بندی کارها در حال انجام است.

رئیس هئیت بازرسی انتخابات شهرستان دشتی نیز گفت: برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۸۱ نفر در امر بازرسی در سطح شهرستان دشتی فعالیت دارند.

حمید بردستانی افزود: ۷۴ بازرس به ازای همه شعبه‌ها فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۶ بازرس در بخش کاکی، ۱۰ بازرس در شنبه و طسوج و ۳۸ بازرس نیز در بخش مرکزی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه بازرسی اقدامات پیشگیرانه، تکمیلی و هم افزایی است، تصریح کرد: هیئت بازرسی یکی از سه ضلع انجام انتخابات در کنار هیات اجرایی و هیات نظارت است که نقش مهمی در انتخابات ایفا می‌کند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید