Performancing Metrics

تصادفات فوتی درون شهری در زنجان ۱۱ درصد کاهش داشته است | اتاق خبر
کد خبر: 317717
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 13:03
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی طی ۱۰ ماه سالجاری در استان زنجان خبر داد.

اتاق خبر-  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی طی ۱۰ ماه سالجاری در استان زنجان خبر داد.

سرهنگ رمضان آفریدون از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی طی ۱۰ ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد و گفت: ۲۴ نفر در استان طی این بازه زمانی جان خود را بر اثر تصادف از دست دادند. 

وی اظهار کرد: طی همین مدت در سال گذشته  ۲۷ نفر جان باختند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت:  از ۲۴ نفر از فوت شدگان  ۱۰ نفر موتور سوار، ۱۰ نفر عابر پیاده ، ۲ نفر راننده  ۲ نفر هم دوچرخه سوار بوده اند. 

سرهنگ آفریدون تاکید کرد: موتور سواران به علت اینکه از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند بیشترین تصادفات  فوتی درون شهری را به خود اختصاص می دهند. 

وی افزود: متاسفانه عابرین پیاده به جای عبور از پیاده روها از سواره روها تردد می کنند که این خود تصادفات را تشدید می کند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: طی ۱۰ ماه سال جاری عدم توجه به جلو اولین علت و عدم حق تقدم و تغییر ناگهانی مسیر دومین علت تصادفات بوده است. 

سرهنگ آفریدون افزود: متاسفانه رانندگان حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه می کنند که این عامل مهمی در از بین رفتن تمرکز توسط رانندگان و بروز تصادف است.

وی تصریح کرد: طی ۱۰ ماه سال جاری تصادفات خسارتی ۱۵ درصد و جرحی هم ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. 

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید