Performancing Metrics

۷۰۰ دستگاه خودرو فرسوده در زنجان شناسایی شده است | اتاق خبر
کد خبر: 317740
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 13:07
مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان:
مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان به نوسازی ناوگان تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: در استان زنجان ۷۰۰ دستگاه خودرو تاکسی فرسوده شناسایی‌شده است.

اتاق خبر-  مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان به نوسازی ناوگان تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: در استان زنجان ۷۰۰ دستگاه خودرو تاکسی فرسوده شناسایی‌شده است.

مشهود میرابی به نوسازی  ناوگان تاکسیرانی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی  بعد از چند سال از طرف دولت اعلام شد و این فرصت خوبی برای ناوگان تاکسیرانی ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: از زمان ثبت‌نام  طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی  تاکنون در استان زنجان ۳۱۴ دستگاه خودرو فرسوده ثبت‌نام‌شده است. 

 مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان گفت: در استان زنجان ۷۰۰ دستگاه خودرو تاکسی فرسوده شناسایی‌شده است.

میرابی از رانندگان تاکسی در استان زنجان خواست نسبت به  نوسازی خودرو خود به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و خودرو خود را نوسازی کنند. 

وی افزود: رانندگان تا اواخر بهمن‌ماه مهلت‌دارند تا برای نوسازی ناوگان خود اقدام کنند.

 مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان تصریح کرد:  رانندگان بر این امر اذعان داشته باشند که از این فرصت طلایی استفاده کنند شاید دیگر این میزان تسهیلات ارزان‌قیمت و یارانه‌ای دیگر اتفاق نیفتد.

میرابی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی، وام ۲۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۶ درصد با دوره بازپرداخت چهارساله به رانندگان تاکسی تعلق می‌گیرد.

وی یادآور شد: تا کنون استقبال رانندگان در استان زنجان برای نوسازی خودرو تاکسی خود بسیار خوب بوده است.

 مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان، گفت: بیش از  ۲ هزار و ۳۶۹ دستگاه تاکسی در مرکز استان فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید