Performancing Metrics

نوید محمدی: با تقلید در سینما کمتر به موفقیت می‌ رسیم! | اتاق خبر
کد خبر: 317780
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 04:40
نوید محمدی معتقد است باید فیلم‌هایی ساخت که برای فیلمساز مهم و دغدغه‌مند باشد.

به گزارش اتاق خبر،  نوید محمودی تهیه‌کننده  در خصوص کم‌رنگ‌ شدن وضعیت تقلید غیرحرفه‌ای فیلمسازان گفت: هر زمان که هر کدام از ما فیلم خودمان را ساختیم، اتفاقات خوشایندی خواهد افتاد. یعنی هر کسی اگر تصمیم بگیرد آن چیزی که برایش مهم و دغدغه است به فیلم تبدیل کند، به نتایج خوبی خواهد رسید و در نتیجه شاهد سینمای رو به پیشرفتی خواهیم بود.

 
وی در پاسخ به این سوال که وجود ستاره در فیلم‌ها تا چه حد می‌تواند به جذب مخاطب و فروش‌ آن‌ها کمک کند، اظهار داشت: واقعیت این است که سینما در دنیا با ستاره‌ها شناخته می‌شود که نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد؛ اما از اینکه مردم قصه و فیلم خوب را می‌بینند نمی‌توان گذشت. همان طور که فیلم‌های بسیار بی‌نظیری آمدند که در آن‌ها ستاره نبود؛ اما مورد استقبال قرار گرفت و عوامل آن ستاره شدند. به این جهت وجود ستاره‌ هم نقش دارد و هم ندارد. یعنی اگر از آن‌ها به درستی استفاده شود، کارایی خواهد داشت. در غیر این صورت نباید منتظر  اتفاقات خوب بود.
 
وی درباره پویا بودن جشنواره‌های فیلم عنوان کرد: جشنواره‌ای پویا است که در آن فیلم‌های خوب باشد. پس باید سعی کنیم این موضوع هدف اصلی ما باشد.
 
محمودی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم با دیدن فیلم‌های خوب در سینما احساس ذوق به ما دست دهد تا روحیه ما را برای فعالیت‌های بعدی بیشتر کند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید