Performancing Metrics

تلاش مسئولان برای انتخاباتی سالم و باشکوه | اتاق خبر
کد خبر: 318053
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 09:29
امام جمعه دورود تاکید کرد
امام جمعه دورود گفت: مسئولان تلاش کنند، انتخاباتی سالم و بر اساس معیارهای امام و رهبری برگزار کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام رضا حقیان عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرماندار، معاون پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی دستگاه قضایی استان، رئیس دادگستری دورود برگزار شد، با بیان اینکه رفتار مسئولان تاثیرگذار بر مردم است، اظهار کرد: اگر مسئولان رفتار و عملکرد خوبی داشته باشند و طبق قانون برخورد کنند، مردم هم تبعیت کرده و همین‌طور رفتار می‌کنند پس مسئولان باید مواظب رفتار و کردار خود باشند.

حقیان با اشاره به موضوع حساس انتخابات تصریح کرد: انتخابات موضوع مهم و حساسی است که می‌تواند در شهرستان و در سطح کشور به یک فرصت و حتی تهدید تبدیل شود که دشمنان در حال رصد کردن موضوعات مملکت هستند، به خصوص موضوع انتخابات که رفتار و کردار مسئولان در این وضعیت حساس و کوچک‌ترین موضع‌گیری در بحث انتخابات از جانب مسئولان این موضوع را به تهدید تبدیل می‌کنند که این تهدید چالش‌ها مختلفی را در بر دارد.

وی با اشاره به تبلیغات مسئولان در وقت اداری خاطرنشان کرد: تبلیغات در ساعات اداری خلاف قانون و خارج از ساعات اداری از نظر قانونی بدون مشکل است.

امام جمعه دورود افزود: رفتار و کردار مسئولان به نام نظام جمهوری اسلامی تمام می‌شود و انتظار داریم که مسئولان رعایت کنند.

حقیان با اشاره به اصل نظام تاکید کرد: هیچ چیزی عزیزتر و مهم‌تر از کلیت و اصل نظام، آرمان حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهداء نداریم و نباید این‌ها را فدای اشخاص بکنیم، از این‌رو وقتی مسئولان رعایت نکنند، ایجاد تنش می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات و نقش مسئولان تصریح کرد: انتخابات امری حکومتی است و همه دستگاه‌ها باید تمام امکانات خود را بسیج و کوتاهی نکنند و از الان پیشگام باشند تا انتخاباتی خوب و بدون مشکل و انتخابی براساس معیارها امام(ره) و رهبری داشته باشیم.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید