Performancing Metrics

برگزاری مستمر انتخابات از دستاوردهای بزرگ نظام است | اتاق خبر
کد خبر: 318075
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 23:11
فرماندار تکاب عنوان کرد:
فرماندار تکاب گفت: برگزاری باشکوه و مستمر انتخابات مختلف در کشور از دستاوردهای بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایلنا، ایرج ثقفی گفت: برگزاری باشکوه و مستمر انتخابات مختلف در کشور از دستاوردهای بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ثقفی در جمع اهالی بخش تخت سلیمان تکاب با اشاره به اهمیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با بیان این مطلب افزود: در کشور ما هر ساله یک انتخابات به صورت با شکوه و با حضور گسترده مردم برگزار شده است که این دستاورد بزرگی برای نظام به شمار می رود.

وی گفت: این دستاورد بزرگ باید با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند تکرار و پاسداری و حراست شود.

ثقفی اظهار کرد: تجربه و تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده در هر برهه که حضور مردم در انتخابات پرشور و پررنگ بوده، این امر به نفع مردم، کشور و نظام تمام شده است.

وی گفت: انتخابات یکی از شیوه های اصلی و اساسی حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است و این مسئله در کشور ما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.

ثقفی بیان کرد: برگزاری انتخابات پرشور مردمی مانع از حاکم شدن یک نوع تفکر خاص در کشور شده و موجب چرخش نخبگان در قدرت می شود.

وی افزود: مشارکت گسترده در انتخابات دشمنان نظام را نا امید کرده و موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرماندار تکاب با اشاره به آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان حاصل ایستادگی ملت، پاسداری از خون شهدا و تدابیر مذاکره کنندگان بود.

ثقفی افزود: شکستن زنجیره تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای، نمونه و مصداق کاملی از عمل به فرمایش رهبری و اطاعت از معظم له و پاسداری از خون شهدای والامقام است.

وی از دکتر ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان به عنوان یک نعمت بزرگ برای نظام و نماد سربلندی کشور یاد کرد و گفت: امروز تمام کشورهای دنیا آرزو می کنند وزیری مانند ایشان داشته باشند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید