Performancing Metrics

«قادمون» دوربین‌‌های یک دفتر صهیونیستی را هک کرد+ عکس | اتاق خبر
کد خبر: 318081
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 23:38
سازمان سایبری «قادمون» با هک دوربین‌های مدار بسته یک دفتر رسمی مقامات رژیم صهیونیستی، تصاویری از درون آن منتشر کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، سازمان سایبری «قادمون» ویژه مقاومت سایبری با دشمن صهیونیستی، با انتشار تصویری از درون دفتر یک مقام رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سیستم دوربین‌های مدار بسته این دفتر را هک کرده است.

به گزارش وبگاه خبری «الحدث نیوز»، سازمان سایبری «قادمون» اعلام کرد که تصویر منتشر شده مربوط به یک دفتر رسمی در شهرک صهیونیست نشین «نهاریا» واقع در شمال فلسطین اشغالی است.

این سازمان سایبری همچنین از هک فرکانس ده‌ها دوربین‌ مدار بسته دیگر در رژیم صهیونیستی پرده برداشت و وعده داد که در آینده برخی از تصاویر آنها را منتشر کند.

سازمان سایبری «قادمون» عملیاتی تحت عنوان «اسقاط الوهم: سرنگونی توهم» را در سالروز شهادت «عماد مغنیه» اجرا کرد که در جریان آن دو سرور با 1300 وبگاه صهیونیستی را از کار انداخت.

به گزارش فارس،سازمان سایبری قادمون دی ماه گذشته نیز بلافاصله بعد از پایان سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله در مراسم هفتم شهادت «سمیر قنطار» سردار اسرای لبنانی، یک سرور رژیم صهیونیستی را هک کرده بود. 

بر اساس این گزارش، سرور هک شده توسط سازمان قادمون، 1600 وبگاه اینترنتی را پشتیانی می‌کرد که با این حمله سایبری، همه آنها به صورت کامل تعطیل شدند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید