Performancing Metrics

سه زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل به آغوش خانواده بازمی‌گردند | اتاق خبر
کد خبر: 318098
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 07:34
به همت شهرداری اردبیل؛
شهردار اردبیل از آزادسازی سه زندانی جرایم غیر عمد به همت شهرداری اردبیل خبر داد.

اتاق خبر- شهردار اردبیل از آزادسازی سه زندانی جرایم غیر عمد به همت شهرداری اردبیل خبر داد.

حمید لطف اللهیان شامگاه دوشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه زندانیان جرایم غیر عمد در واقع مرتکب جرم نشده و تحت شرایط خاصی دچار مشکل شده اند، تصریح کرد: این وظیفه خیرین و نهادهای فرهنگی است که زمینه حمایت از این گروه از زندانیان را تسهیل کنند.

وی افزود: با هدف حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد که با مبالغ خرد زندانی شده اند، شهرداری اردبیل مبلغ ۱۲۷ میلیون ریال مساعدت مالی می کند تا سه زندانی به آغوش خانواده باز گردند.

شهردار اردبیل با اذعان به اینکه با آزاد سازی این سه زندانی در واقع سرپرست سه خانوار آزاد می شود، اضافه کرد: شهرداری اردبیل به دنبال ترویج رفتارهای انسان دوستانه در سطح شهر است.

لطف اللهیان با تاکید به اینکه اردبیل به عنوان شهر مهربانی ها انتخاب شده است، ادامه داد: با انجام برنامه ها و اقدامات متعدد به دنبال تلطیف روابط انسانی و بهبود آن در سطح شهر هستیم.

وی با اشاره به محدودیت های مالی شهرداری خواستار مشارکت شهروندان در برنامه های فرهنگی شهرداری شد و افزود: در صورتی شهرنشین به شهروند تبدیل خواهد شد که توسعه فرهنگی اجتماعی شهر اتفاق بیفتد.

شهردار اردبیل با تاکید به نقش رسانه ها در ترویج ضرورت های فرهنگی و اجتماعی شهر خواستار مشارکت رسانه ها در انعکاس برنامه های فرهنگی شهرداری شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید