Performancing Metrics

دلمان برای مورینیو تنگ شده است! | اتاق خبر
کد خبر: 318171
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 12:43
زلاتان ابراهیموویچ از دل تنگی اش برای مورینیو سخن گفته است و کاپیتان این تیم نیز از جاه طلبی های این تیم برای فتح لیگ قهرمانان.

زلاتان ابراهیموویچ از دل تنگی اش برای مورینیو سخن گفته است و کاپیتان این تیم نیز از جاه طلبی های این تیم برای فتح لیگ قهرمانان.

 به گزارش اتاق خبر و به نقل از دیلی میل، پاری سن ژرمن و چلسی سه شنبه شب در اولین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در دور رفت در شهر پاریس برابر هم به میدان می روند. پاریسی ها که با خریدهای زیاد اکنون یک مدعی قهرمانی هستند امیدوار هستند بتوانند به قهرمانی در این دوره برسند.

 

زلاتان: دلم برای مورینیو تنگ شده است

 

زلاتان ابراهیموویچ که در بازی سال قبل با سخت گیری داور از زمین اخراج شد پیش از این دیدار گفت: فکر می کنم همه مثل من دلشان برای مورینیو تنگ شده است. این بازی بدون مورینیو دیگر جادو و جذابیت خود را از دست داده است. با این حال او مربی بزرگی است و به زودی به فوتبال باز می گردد. اگر همه کمی صبور باشند مورینیو را در تیمی دیگر در فوتبال خواهند دید. بدترین چیز درباره فوتبال این است که همه چیز به نتیجه بستگی دارد و اخراج هم قسمتی از فوتبال است. وقتی تیمتان نتیجه نمی گیرد طبیعی است چنین اتفاقی رخ می دهد. در فوتبال مربیان قربانی بازیکنان می شوند و وقتی تیم نتیجه نمی گیرد مربی است که از کار برکنار می شود و بازیکنان به اندازه مربی ها از فوتبال اخراج نمی شوند. هدف اصلی من در این فصل این است که بتوانم با تیمم به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسم و به همین دلیل باید از این مرحله سربلند بیرون برویم.

سیلوا: توانایی قهرمانی داریم

تیاگو سیلوا مدافع وسط و برزیلی پاری سن ژرمن می گوید این تیم توانایی کسب لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کرده است و می تواند در این فصل به هدف خود برسد. او درباره این موضوع گفت: دیگر همه از پاریس توقع دارند که در لیگ قهرمانان برای قهرمانی بجنگد. ما سال قبل به جمع 8 تیم پایانی صعود کردیم که بهترین نتیجه در تاریخ تیم است و حالا باید نشان دهیم که بهتر شده ایم و به چیزهای بزرگی فکر می کنیم. به عنوان کاپیتان تیم باید بگویم که شرایط را می دانم و به نظرم مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم و می توانیم به این مهم برسیم. درباره بازی و قرعه با چلسی باید بگویم که قرعه خوبی برای ما بود چرا که به خوبی با این تیم آشنا بودیم و می دانستیم که قرار است با چه تیمی روبرو شویم.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید