Performancing Metrics

تصاویر کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی! | اتاق خبر
کد خبر: 318328
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 14:21
جشنواره موسیقی با اولین اجرای گروه‌های موسیقی پاپ همراه شد و در این میان «محمد علیزاده» – خواننده‌ی نام آشنای موسیقی پاپ- در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت.

به گزارش اتاق خبر، سومین روز جشنواره موسیقی با اولین اجرای گروه‌های موسیقی پاپ همراه شد و در این میان «محمد علیزاده » – خواننده‌ی نام آشنای موسیقی پاپ- در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت.

  کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی

او در این اجرا به این مساله اشاره کرد که برخی از مخاطبانش به این مساله اشاره دارند که او چرا آلبوم جدیدی را منتشر نمی‌کند و این در حالی است که حالا دارد مراحل تولید آلبوم جدیدی را از سر می‌گذراند که باید آن را اثری متفاوت دانست.

 کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در چهارمین شب سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ بود که برای اجرای محمد علیزاده خواننده پرکار این روزها گرد هم آمده بودند.

 کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی

علیزاده در این اجرا در سخنان کوتاهی گفت: من خاطرات خوبی از جشنواره موسیقی فجر دارم و حضور در این جشنواره حس خوبی به من می‌دهد.

او قطعه «خیلی برام عزیزه خاطرت» را به عنوان اولین اثر به شنوندگان حاضر در سالن میلاد تقدیم و سپس قطعه «هواتو کردم» که تیتراژ سریال تلویزیونی «خروس» بود را با همراهی و زمزمه مخاطبان اجرا کرد. قطعات «احساس»، «زخم»، «کجا میری»، «فکرشم نکن» و «حس آرامش»، دیگر قطعاتی بودند که پس از قطعه «هواتو کردم» اجرا شدند.

  کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی

پس از اجرای قطعه «حس آرامش»، محمد علیزاده به معرفی اعضای ارکستر خود پرداخت.

کنسرت

گروه علیزاده را ایمان ذاکری نوازنده درامز، اشکان موسوی نوازنده ویولن، علی پورنگهبان نوازنده گیتار باس، امیرحسین اویسی نوازنده پیانو و کیبورد، محمد شعبانی نوازنده سازهای کوبه‌ای، سعید عباسی نوازنده کیبورد، بهمن میرزازاده نوازنده بوزوکی، علیرضا شهباری نوازنده گیتار الکتریک، اشکان صدیق آذر نوازنده سینتی سایزر و عظیم روحانی نوازنده گیتار کلاسیک تشکیل می‌دادند که با معرفی هر یک از آنها توسط علیزاده، مورد تشویق حاضرین قرار می‌گرفتند.

 کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی

این خواننده پاپ بعد از معرفی اعضای گروه خود، قطعه «شهر باران» را که از آثار پر مخاطب اوست، در میان شور و هیجان مخاطبانش اجرا کرد و پس از آن به اجرای اثر «همینه که هست» پرداخت.

علیزاده در میان اجراهایش قطعه‌ای جدید خواند که هنوز نسخه استودیویی آن منتشر نشده است. او این قطعه را به همه شنوندگان تقدیم کرد و پس از آن قطعه «عزیزم» را خواند.

 کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی

بعد از اجرای قطعه «عزیزم»، علیزاده در مورد آلبوم جدیدش توضیح داد: همه به من می‌گویند که چرا فقط کنسرت می‌گذارید و آلبوم جدیدی منتشر نمی‌کنید؟ من می‌گویم که اگر کنسرت‌ها بگذارند، آلبوم هم منتشر خواهم کرد. آلبوم جدیدم مراحل تولید خود را می‌گذراند. در این آلبوم متفاوت کار کرده‌ام؛ در حقیقت از آن طرف بام نیفتاده‌ام. آلبوم مرا با هر کسی گوش ندهید.

دو قطعه «برگرد» و «بی‌حوصله» قطعاتی دیگر بودند که پس از صحبت‌های علیزاده خوانده شدند و قطعه «جز تو» آخرین اثری بود که اجرا شد.

  کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی

مخاطبان حاضر در سالن میلاد به هنگام اجرای قطعه «جز تو» با شور و اشتیاق فراوان علیزاده را همراهی کردند و پس از پایان اجرا درخواست کردند که علیزاده دوباره این اثر را بخواند که او هم درخواست آنها را پذیرفت و این اثر بار دیگر با همراهی و زمزمه حاضران اجرا شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید